niedziela, 7 lipca 2013

Teva

Sandały Teva, to już moje drugie letnie obuwie z tej firmy. W pierwszej parze przechodziłam 6 sezonów, mam je do tej pory. Idealne na długie marsze, rajdy, wypady dalekobieżne, sporty wodne,.
Dobra przyczepnosć podeszwy Spider sprawia, że radzą sobie w trudnych warunkach. Na mokrej powierzchni nie ślizgają się, wypróbowałam je na żaglach.  Drugą parę zakupiłam z podeszwą grubszą, antybakteryjną i amortyzującą. Dla mnie ważne jest to, że sandały są antywsztrząsowe,  tzn na długich odcinkach marszu,(odcinek lędźwiowy)bardzo boli, czasami ciężko iść z takim bólem, mam dyskopatię więc mój kręgosłup nie jest tak bardzo zmęczony a te butki pomagają. Nie należą do najtańszych, ale są wytrzymałe i warte swej ceny. Poza tym ich design jest ciekawy, trochę sportowy lecz ja je zakładam do sukienek, spodenek, do stroju kąpielowego. Jednym słowem, bardzo uniwersalne.
 Sandały nie do zdarcia!











W wersji dla pań...


...oraz Panów...



9 komentarzy:

  1. Powinnam się w takie zaopatrzyć, ze względu na własny kręgosłup! Zwykłe trampki na dalsze spacery nie daja rady:( Wzorek na nich bardzo "do sukienek", faktycznie mają charakter uniwersalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w trampolach nie da rady długo chodzić, są zbyt twarde. Niech nie przeraża Cię cena sandałów....

      Usuń
  2. Sandały rewelacja - bez sportowych sandałów nie da się przejść lata. Ale to spodnie są hitem!I jakie mają fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda, sandały latem muszą być! /Spodenki, bardzo letnie i wygodne-cieszę się, że Ci się podobają

      Usuń
  3. Miałam podobne sandały na studiach, ale chyba nie miały takich ,,funkcji" ;) jak Twoje. W każdym bądź razie były wygodne i przechodziłam w nich kilka dobrych lat (aż się paski poprzecierały!!! :D). Szarawarki rewelacyjne!!! Pozdrawiam z upalnego Skowronna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarawarki, tzn portałki?...pierwsze słyszę, bo ja trochę zacofana. Hm? ciekawe określenie...

      Usuń