wtorek, 17 września 2013

froufrou


Ja nawet wiem Skąd biorą się te wszystkie szmery W dalekim tle Abstrakcje śmiałe i etery A ty coś jesz I jesteś taka niezmęczona kiczem Wieje Wieje i rozwiewa mnie 
Wyprowadzam się wyprowadzam się na górę Wyprowadzam się w piórnikowym garniturze 
Wyprowadzam się i zasilam czarną dziurę A ty możesz zostać Posłuchaj mnie Syreno nimfo pokręcona Posłuchaj mnie Zaśpiewaj żebym z lekka skonał Bo chociaż wiem Bo chociaż wiem skąd biorą się te wszystkie szmery w niebie Wieje Wieje i rozwiewa mnie























Lech Janerka "Wieje"

                                            

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zbiór nieokrzesanych myśli, na zdjęciach:)

      Usuń
  2. To Twój balkon? Fajaaajny, przytulnie zagracony:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był kiedyś mój balkon...te graty, łojezu na samą myśl mi ciężko, większość wydałam- na szczęście!

      Usuń
  3. Hej :-) Nie ubiegam się o pracę. Od wielu lat jestem wolna jak ptak :-)
    Gdzie tak pięknie Eluna ??Balkonik faktycznie sympatyczny :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontaniczny Wypad do Hiszpanii ze znajomymi, to była wolność:)spanie na plaży, włóczęga i przemieszczanie się:)

      Usuń
  4. Bardzo sympatyczne zestawienie, balkon klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś fantastycznego!!! Szczerze zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdanie z kamienia to swieta prawda! Przynajmniej dla mnie :). W tym fotelu na balkonie moglabym spedzic caly dzien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta myśl, ciągle jest ze mną, wszystko powraca jak sen:)
      fotelik? chyba go wydam, nie mam już miejsca w swoim małym kwadracie

      Usuń
  7. Ale ten fotel z balkonu, oja, ojaaa! Kocham takie "graty", mam mnóstwo, ale powoli też z częścią się żegnamy :)
    A ta hiszpańska umywalka mmmm!

    OdpowiedzUsuń