piątek, 24 kwietnia 2015

Przypomnienie dla tych, którzy są poza granicami kraju


Obywatele polscy, którzy chcą oddać swój głos w nadchodzących wyborach prezydenckich w jednym z obwodów głosowania poza granicami kraju mogą już wnioskować o dopisanie do spisu wyborców korzystając z dedykowanej platformy elektronicznej eWybory.


Zamiar głosowania należy zgłosić nie później niż 3 dni przed dniem wyborów tj. do 7 maja 2015 r., w przypadku głosowania osobistego oraz 15 dni przed dniem wyborów tj. do 27 kwietnia 2015 r. w przypadku głosowania korespondencyjnego.


chyba po raz pierwszy, wiem na kogo zagłosuję:)

*i  nie bez powodu mój ulubiony Tuwim...


7 komentarzy:

  1. Też wiem. Na kogoś za kim stałam w kolejce po żarcie w Jarocinie, na festiwalu, 20 parę lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie zapisałam , choć mam obiekcje moralne czy mogę decydować o wyborach w kraju do którego nie zamierzam wracać ... I to nie z powodów ekonomicznych , ale mentalnych ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie jest proste, ale Aniu na ile się czujecie polakami, bo wszystko w naszych głowAch jest.

      A ja napiszę od siebie, że wracam:)

      Usuń
  3. A ja mam takiego kręcioła, że nawet jeszcze się nie zastanawiałam, na kogo, ale do wyborów pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by pomyślał, że mogłabym głosować... Ale, że ja w ogóle życia politycznego w Polsce nie śledzę, to chyba nie zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam olać wybory, bo polityka jest ostatnia rzeczą o jakiej teraz myślę, ale skoro pojawił się sensowny kandydat, to pójdę :D.

    OdpowiedzUsuń