sobota, 12 września 2015

post przed wypoczynkowy

 
Wyjeżdżam w tę niedzielę w zaciszne miejsce poza miasto gdzieś dalej,  by spotkać się z cudownymi ludźmi, popracować trochę (nad sobą) i wypocząć. Niezmiernie się cieszę na samą myśl, że przez 3 tygodnie będę sobie wypoczywać tak po prostu, bez pośpiechu i ciśnienia, bez obowiązków, że jeszcze coś trzeba wykonać. Czuję zmęczenie i potrzebuję naładować akumulatory. 
I wcale nie będzie to wyjazd typowo podróżniczy. Tym razem mam ochotę na mały odpoczynek,  bez planowania poza sezonem turystycznym. Nareszcie nadszedł czas na chłodniejsze wieczory a co za tym idzie palenie ognisk z kocykiem owiniętym wokół siebie, jak ja się cieszę. Zabieram też ze sobą koty, a niech i one mają wakacje.
 
 
U mnie w szafie ciągle stara bieda...bo sukienka ulubiona z American Vintage.
 
 
 
 


 
 

 no to, u mnie już ruszyły zupy kremy z dyni
 



8 komentarzy:

  1. No to wypoczywaj i łap fajną energię :) :)
    A propos stara bieda - przypomniało mi się, jak mnie kiedyś taka jedna znajoma zapytała, co u mnie, a ja standardowo odpowiedziałam, że "stara bieda" - a potem się dopiero dowiedziałam, że ta znajoma się nazywa Bieda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Stylówka do zakochania! :-) Miłego wypoczynku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tu "starej biedy" nie widzę tylko elegancką kobietę w czerni :)
    Zestaw dla mnie super! I kobiecy i wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj zatem śliczna Elunko :).
    P.S. Ha!!! Przydały by mi się takie wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie w tej sukience wyglądasz i super masz szal. Życzę Ci miłego wypoczynku. Jestem ciekawa kotów na wakacjach:))
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Grrrr! Rewelacyjnie wyglądasz, w tej sukience i butach i szmince czerwonej i ten szalik jest piękny też.

    Udanego wypoczynku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny strój.
    Zupa także ciekawie się prezentuje, spróbowałabym:)
    Czasami takie zwolnienie tempa jest ratunkiem dla skołatanych nerwów. Mam nadzieję, że wypoczniecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z szałem miodzio !!!
    Ja odcinam sie od świata na RoZtoczu , to chyba tAki sposób dbania o siebie w szumie medialnym niezbędne !
    Ciszy , spokoju , wewnętrznych przemysleń życzę !!!!

    OdpowiedzUsuń