środa, 7 października 2015

zwyczajnie

Pomiędzy przeprowadzką, ogarnianiem rzeczywistości po urlopie, a przygotowywaniem się do nowego etapu życia, znalazłam chwilę by pozbierać myśli.
Dużo  ostatnio mam na głowie, ale na szczęście mam w sobie wewnętrzny spokój i zaufanie do przestrzeni, że wszystko przecież będzie o.k
Bez oczekiwań i bez planowania jak to będzie, znaleźliśmy w bardzo szybkim czasie nowe, puste mieszkanko. Na razie przewozimy graty a przy okazji robię selekcję co do rozdania, a co do oddania dla potrzebujących.
W sumie to uzbierały mi się 3 siaty ciuchów, w których już nie będę chodzić. Z wielką radością i bez osiągania zysków przekazałam wszystko do asocjacji.
Talerze nie kompletne, cukierniczki, dzbanuszki...mam nadzieję, że również znajdą nowych właścicieli. Ideę mam taką, by się nie zagracać w nowym miejscu, kupuję tylko to czego naprawdę potrzebuję. Na razie muszę dokonać zakupu nowej lodówki a potem jakąś komodę do salonu, następnie kanapę i jeszcze innych parę rzeczy, ale wszystko w swoim czasie. To tak w skrócie co u mnie.

Mam nadzieję, że u Was również jesień przepiękna:)

 
 
 

 


7 komentarzy:

  1. Ach, ta radość! Udzieliła mi się z rana:)
    Powodzenia na/w nowym miejscu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ze jest ktos tak szczesliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jest moc!
    Fajnie, nowe miejsce, nowe rozdanie, nowa jakość. Będzie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnej energii moc u Ciebie!!! Podkradnę jej trochę dla siebie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany zmiany ... Sa potrzebne , choćby po to by odgracic rzeczywistość . Ja nie zagracam sie za bardzo , w ciagu 10 ostatnich lat ilośc przeprowadzek (7) sporo w tym temacie poprawia .
    Jesień piękna , a tyle sie dzieje ze nie mam czasu sie nią delektować ! Zacieśniam związki z Francja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytane, za co pięknie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:))
    Życzę Ci udanych zakupów i obyś się szybciutko urządziła w nowym miejscu. Hihi, a mnie by się właśnie przydał dzbanuszek taki z tych wyższych, do napojów:)

    OdpowiedzUsuń