poniedziałek, 21 grudnia 2015

A jednaK


Miało nie być, ale pewne sytuacje i okoliczności w moim życiu spowodowały, że jednak się zdecydowaliśmy. Bo bycie szczęśliwym we dwoje jest pięknym stanem, ale wydaje nam się, że najpiękniej jest dzielić się jeszcze tym uczuciem najlepiej z kimś, np. z małą istotą, z naszym małym ziarenkiem miłości, wszystkim tym co mamy najbardziej wartościowego w życiu.

Nie tylko brać z życia to co najlepsze i najfajniejsze, nie zatrzymywać tylko i wyłącznie dla siebie tego co najistotniejsze, ale obdarowywać, dzielić się i przekazywać dalej. W końcu posiadanie dzieci to najprawdziwsza i najbardziej skuteczna praca nad swoim ego.

Czekają nas nowe sytuacje, obowiązki, ale też nowe wyzwania, które nieustannie nas będą rozwijać. Mam nadzieję, że podołamY i będziemy dobrymi rodzicami. Jedynym naszym oceniającym będzie nasze dziecko oraz czas, który odeśle nam kiedyś informacje zwrotną, że wypracowany przez nas rodziców sposób wychowywania, okazał się słuszny i skuteczny.
To właśnie czas pokaże i zweryfikuje nasze podejście, czy wypracowaliśmy i zasłużyliśmy sobie na przyjacielsko-rodzicielski kontakt. W końcu wszystko zależeć będzie od nas.







 
Na koniec wrzucam jeszcze parę nudnych zdjęć, bo przecież obiecałam co po niektórym. I to wcale nie tak, że się nie chcę pokazywać, ale zwyczajnie brakuje mi czasu i chęci, by zatrzymać ten czas w kadrze. Z jednej strony szkoda, ale z drugiej, niestety nie jestem w stanie pogodzić ze sobą pewnych rzeczy niezależnych ode mnie.
 


GENIUSz Peter Gabriel, to takie moje ciche marzenie na 2016 posłuchać go na żywo:)

21 komentarzy:

  1. Eluna, będziesz wspaniała mamą :)!!!
    Och, no wzruszyła się!!!

    Dziecko otwiera nowy rozdział w naszym życiu. Fascynujący, piękny, często męczący, nigdy nie nudny!!! Dacie sobie radę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dołączam do kręgu matek i jest między Wami-nami takie zrozumienie.

      Oby tak było, jak napisałaś. Dziękuję

      Usuń
  2. Wygladasz kwitnaco i mam nadzieje ze nie bedziesz chowac sie za luznymi ubraniami i pokazesz nam kiedys brzuszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki mój styl Monia, ja raczej w dopasowanych ciuszkach źle się czuję i dlatego luźno i wygodnie pomykam tak przez całe życie, ale obiecuję pokazać się w całości, jako grubaska:)

      Usuń
  3. Żeby się dzielić, trzeba się mnożyć :D
    Bardzo ładnie to napisałaś. Dokładnie tak jest. Co tam powkładasz, to potem wyciągniesz. Chociaż prawda jest taka, że dzieci nas kochają "bo tak", dając ogromny kredyt zaufania, miłości i wszystkiego co najlepsze. Po drodze często my, rodzice, nie dajemy po ludzku rady. Byle się nie zagalopować i nie stracić tego zaufania, bo temat jest trudny do odbudowania. To wiem jako czyjeś dziecko. Jako rodzic ciągle w boju, ale wiem już, że moje dziecko ma dobrze ;)
    Super, gratulacje dla Was, odważnych. Miłość musi kwitnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że w dzisiejszych czasach rodzicielstwo dla młodych ludzi jest wyzwaniem i odwagą i to z różnych powodów.
      Mam nadzieję, że Se damy radę, a jak nie to i tak będziemy próbować.
      Dzięki Sivka:)

      Usuń
  4. Kochana! niezależnie od tego jakimi rodzicami będziecie i jak wychowacie wasze dziecko, jedno powinniście sobie uświadomić: Wy będziecie NAJLEPSZYMI rodzicami dla Waszego dziecka, bez względu na to jakimi rodzicami będziecie. Gratuluję i życzę cudowności!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby tak było.

      Usuń
  5. Intuicja mi podpowiada, że będzie bardzo dobrą, cierpliwą i wyrozumiałą (tolerancyjną) matką - takie mam wyobrażenie na Twój temat.
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, miło mi, że takie wrażenie wywieram na Tobie.
      Dzięki Ewo:)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę z tej wiadomości i serdecznie Wam gratuluję! I zazdroszczę, bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dla Ciebie wysyłam w przestrzeń specjalne życzenia.
      Dziękuję:)

      Usuń
  7. Gratulacje! Na pewno będziecie wspaniałymi rodzicami :) Piękny czas Was czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie ma to jak wsparcie świeżo upieczonej mamy.
      Dziękuję:)

      Usuń
  8. Eluno, będziecie dobrymi rodzicami, bo jest w Was miłość. A to jest najważniejsze. Pamiętaj, trzeba być przyjacielem swojego dziecka, a ono, gdy będzie wiedziało, że ma w Was wsparcie, na pewno Was nie zawiedzie.
    Ja się przyjaźnię z Synem i z Córką, mam w nich ogromne wsparcie. A one też wiedzą, że mogą na mnie liczyć :-)

    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się zaprzyjaźnić ze swoim dzieckiem nie tylko z pozycji dorosłego rodzica, ale także jako właśnie przyjaciela.
      Pani Ewo, ma pani wielkie szczęście.
      Dziękuję ogromnie:)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok, dla Was będzie on szczególnie radosny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu i ja też życzę Tobie z całego serca, by to o czym marzysz, spełniło się:)
      Uściski

      Usuń
  10. Będzie pięknie na pewno, bo rodzicielstwo to piękne wyzwanie. Wszystkiego dobrego i powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się jak cholera...

      Dziękuję:)

      Usuń
  11. Duzo dobrego! Mysle, ze z takim podejsciem jakie teraz prezentujesz bedziesz bardzo dobra mama:)

    OdpowiedzUsuń