czwartek, 19 maja 2016

majówka

Miło jest, kiedy  możemy wolny czas spędzać razem we trójkę na świeżym  powietrzu. Maj to taki miesiąc we Francji, gdzie dużo wolnego od pracy. Profitujemy i uczymy się nieustannie  organizacji dnia z dzieckiem. Nie jest to łatwe zajęcie a przy tym nie jest już tak sielankowo jak kiedyś, co nie oznacza, że jest nieciekawie. Jest po prostu inaczej, tak rodzinnie i sympatycznie. Patrzymy z niedowierzaniem na naszego synka, że jest już z nami, taki malutki, nieporadny, kochany. W nawyk weszło mi ciągłe bujanie, nawet wtedy kiedy rozmawiam z moim panem o ważnych sprawach podatkowych a naśladowanie wszystkich zwierzątek towarzyszy nam w ciągu całego dnia.
 
 

 

 







16 komentarzy:

  1. Relaks na trawie, słonko na niebie, taka chwilowa wolność od rzeczywistości... cudny, wręcz sielankowy czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest. Dziękujemy za odwiedziny:)

      Usuń
  2. Restart przegapiłam , mimo ze dość regularnie zaglądałam i czekałam na niego :)
    Nie martw sie ze jest cieżko , jeszcze tylko z 30 lat i sie usamodzielni ;);)
    Rewelacyjne buty !
    Choc zgrzytam zębami na nosidła :) takie zboczenie , jako kangurującej mamy ;) i profesjonalisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30lat? chyba zwariowałaś...góra 24 i ani więcej.

      Za bardzo zamotane są te chusty, jak dla mnie. Czasu nie mam.
      Dziękuję.

      Usuń
  3. Posiadanie dziecka uczy nowej - lepszej - organizacji. Super, że od razu przystępujecie do pokazywania Świata Maluchowi - nie ma co tracić czasu skoro tyle przed Wami do odkrycia. Wstydziłabyś się być taka chuda po ciąży :). Buziaki i gili gili w małe stópki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ciąży, dziecko wysysa z Ciebie cały nadkilogram, także nie krępuj się karmić piersią, jakby co.

      Gili..gili załatwione.

      Usuń
  4. Wyglądasz tak ślicznie i świeżo, bycie mamą bardzo Ci służy, choć wyobrażam sobie, że macierzyństwo to nie zawsze jest bajka ;) Ale Maluszek samym swoim istnieniem chyba wszystko Ci wynagradza :)

    Cudna jest ta sukienka, muszę się za jakąś podobną rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, wspaniałe uczucie być mamą. Nie zdawałam sobie z tego sprawy, że się tak w kręcę w to macierzyństwo.

      Dziękuję Kasiu i przede wszystkim uścisk dla Ciebie:)

      Usuń
  5. Ludzie ludzi rodzą, tak jest i nie ma co się nad tym pastwić:)
    Szczęśliwie wyglądasz, a to najpiękniejszy widok:)
    Buziaczki dla małego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No miło, prawdziwa majówa: kocyk, koszyk, sielanka. W poszerzonym składzie. Super Wam :) Wyglądasz kapitalnie. Uranioiwo też! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś taka mamuśka ze mnie się zrobiła... muszę więc, popracować nad swoim bałagarniarskim stylem. Dziękuję

      Usuń
  7. Przeslicznie wygladasz Mamusiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!
    Och tak, te długie majowe weekendy we Francji, brakuje mi tego:D

    OdpowiedzUsuń