poniedziałek, 18 lipca 2016

miejski imidż

 Ogólnie to, nie mamy lekko, bo rodzice i cała rodzina daleko, także jedynie możemy liczyć tylko na siebie, ale nie narzekam ponieważ wszystko da się zorganizować, kwestia tylko dogrania dnia oraz wyrzeczenia swoich prywatnych przyjemności. Na szczęście i nareszcie zaczął się dla mnie po tak długim okresie abstynencji  czas smakowania wieczornego wina a ten cudowny trunek, potrafi zrelaksować po ciężkim dniu pracy. Normalnie życie jest piękne i tyle mi potrzeba.
 
Dzisiejszy łaszek, to zwyczajna, miejska stylówa, przecież każda z nas ma w szafie krótkie portki i podkoszulek, ale jest autentycznie i bez ściemy. Mój ostatnio imidż wygląda tak, że szybko wrzucam na siebie  to co wygodne, przewiewne i lecę z wózkiem, torbą i z dzieckiem na spacer. Trzeba uwijać się szybko, dlatego nie mam czasu na pindrzenie się przed lustrem. Tak poza tym to wszystkie nasze wyjścia, spotkania z przyjaciółmi są z naszym synkiem. Co prawda już nie są tak intensywne jak kiedyś, do białego rana przy głośnej muzyce i suto zakrapianym winem ale krótkie, sympatyczne, bardzo skoncentrowane na naszym synku. Nie żałuję i wcale mi nie tęskno za dawnymi egoistycznymi przyzwyczajeniami. Kurde, w końcu jestem sobie mamą.
 
                                                                  
 
                                                                                

 


A tu nasza z synkiem ostatnio ulubiona płyta. Bardzo lubimy słuchać i poruszać się w rytm czarnej muzyki, marząc że kiedyś wybierzemy się w podróż po Afryce. Co tu dużo mówić, trzeba posłuchać 3 znakomitych muzyków: Gérald Toto, Lokua Kanza oraz Richard Bona                                                                                        
 
         

10 komentarzy:

  1. Ty zawsze dobrze wyglądasz, nawet gdy ubierasz się "od niechcenia" :) Jestem oczarowana sandałkami, ale i torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba! Mimo, że już od dawna nie latam z wózkiem, to na co dzień taka luźna stylówka najbliższa memu sercu! Mamowanie pięknie oducza tego gorszego egoizmu i leczy z poczucia bycia pępkiem świata. Prawdziwe dojrzewanie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pępkiem świata nigdy nie byłam , bo na to doskonale sprawdza się rodzeństwo, które stawia bardzo szybko do pionu, ale za to uwielbiałam swoją tylko dla siebie, luksusową, pełną dogodzeń przestrzeń. Ble...
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Och!!! Uwielbiam takie rytmy. Szwagierka przywiozla nam taka muze z RPA. Sluchalam z Zosia na okraglo, jak bylam w ciazy z Hania :)!!!!
    Rozumiem Twoja sytuacje. Tez nie mam teraz za wiele pomocy. Jak jeszcze byla tylko Zosia, tesciowa chciala z nia zostac. Dwojka bachorow juz ja przerasta. No a moja mama w swietokrzyskim, kolanko po endoprotezie kuruje, wiec jej na glowe wlazic nie bede. Ale... dotarlysmy sie z dziewczynkami dzieki temu, ze nie ,,wymiguje sie" od macierzynstwa i nawet przerazajacy mnie niedawno autyzm Zoski stal sie mniej straszny. A moze lekarze tylko tak pier... ze to autyzm (ciagle nie moge w to uwierzyc :/).
    A pindrzyc sie lubie ;). Choc tak naprawde nie zawsze mi to wychodzi, jak na zalaczonych obrazkach ;). Czesto jest po prostu bluza i dzinsy :)!!!
    Pozdrawiam mamusiu :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda..muza jest genialna:)
      Hej Ruda, pocieszać się nam zostało, że to przejściowy etap, swoją drogą posyłasz dziewczynki do przedszkola?
      Rozumiem Twoje obawy. No widzisz a ja ostatnio znalazłam genialny spot o autyzmie. Dobrze jest zrozumieć. Trzymajcie się ciepło.
      https://www.youtube.com/watch?v=Lr4_dOorquQ

      Usuń
  4. Nawet nie wiesz jak podoba mi się Twoje nastawienie do macierzyństwa... :) Strój super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię Eluna dobrze, choć teraz dziadkowie bardzo w pobliżu i czasem dzieciaki im podrzucamy.
    Inny etap po prostu, inne są imprezy teraz, inne podróże, inna rzeczywistość. Osobiście bardzo to lubię:)
    A wyglądasz świetnie w tym luźnej stylówie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubimy Richarda Bonę :-)
    Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń