czwartek, 27 października 2016

kapusTa WłosKa w sosie BeszaMelowym

 
 
Została mi połowa kapusty włoskiej,  nie wiedziałam co z nią zrobić więc zapiekłam w piekarniku w sosie beszamelowym i posypałam żółtym serem. Wyszło całkiem smacznie. Mnie smakowało i panu też, także danie będzie do powtórki,  bo to taki kotlet inny niż zwykle. Podałam z pieczonymi warzywami i ryżem.
Wiem, że zdjęcia są mało ciekawe, nie takie jak z blogów kulinarnych, że od samego patrzenia aż ślinka cieknie, ale uwierzcie mi, że zapiekana z kapusty nie była w planie na bloga i dlatego wygląda, jak taka domówka
No, ale co jak co, wyszła całkiem, całkiem...
 
*gdyby, ktoś chciał skorzystać z przepisu, to śmiało proszę mówić, dopiszę.
 
 
 
 

 

5 komentarzy:

  1. Myślę, że to dobry sposób na kapustę i dobry dodatek do obiadu :)
    Milutko wyglądają te zapiekane warzywa, w dodatku w ślicznym naczyniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee wygląda całkiem apetycznie i damy radę bez rozpiski, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę tak kapustę kiedyś przyrządzić. Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujące :)
    Ja tak wcinam Brukselki :)

    OdpowiedzUsuń