sobota, 15 października 2016

Polska walcząca

Kolejna odsłona odzieży dziennej w jesiennej aurze to: t-shirt, który dostałam w prezencie od mojego pana. Reszta wiekowa. Na wstępie chciałam  wytłumaczyć się, że nie należę do Narodowego Ruchu. Ostatnio dowiedziałam się, że to właśnie narodowcy, bardzo chętnie noszą koszulki ze znakiem Polski Walczącej, czy to prawda?. Oprócz tego nie dziwcie się moimi wyszczerzonymi zębami, ale stroję miny przed moim synkiem rozśmieszając go jak umiem. Uśmiech dziecka bezcenny.
 
 
 
 
 
 

 





o tej porze roku, genialnie nastraja muza reggae,
posłuchajcie,
DANAKIL
SOJA



 
 

10 komentarzy:

  1. Zgladalam zaglądałam i niezmiennie wisiał post w różowej sukience ....
    A tu nagle taki wysyp ....
    Czytam i ... Rozumiem i emocje skasowania bloga , ja co chwila zablokowałam dostęp i mówiłam sobie to ostatni post i pożegnanie ....
    I o dziwo wzrosły moje sympatie pro polskie ale nie na tyle by myślec o powrocie na stałe , Luxemburg jest zbyt dobrym miejscem do życia i wychowywania dzieci
    I poczucie , zeby wykorzystać czas damy w danym miejscu
    I lubie twoje stylówki
    Niewymuszone , niebanalne i taka twoja zwyczajność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas ma czasami ochotę skasować swojego bloga, ale trochę szkoda.
      To fajnie, że jesteście zaaklimatyzowani i dobrze się czujecie w L. To najważniejsze.
      Podziękować Aniu :)

      Usuń
  2. To prawda, z tymi narodowcami. Źle się dzieje w państwie duńskim... Znaczy polskim.
    Ale Ty cudna, Twoje ubieranie przekonuje mnie w 100%, od początku kiedy trafiłam na twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narodowcy...z jednej strony cieszę się, że pilnują granic a z drugiej strony ta ideologia mnie przeraża,.
      Fajnie, że jesteś.

      Usuń
  3. Bardzo fajna stylówka, w tej koszulce w kratę super. Spodnie the best i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj Misiek interesuje sie bardzo historia Polski z okresu II wojny swiatowej i pozniej. Nosi czesto symbol Polski Walczacej. Mi tez sprezentowal dwie takie koszulki. Dla mnie to raczej oznacza pamiec, oddawanie czci poleglym.
    Dobra :)...
    Fajnie wygladasz, a z ta chusta to juz w ogole :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... i zachwycam sie Twoja bujna czupryna :)!!!

      Usuń
    2. Też mi się tak wydaje, ale symbol przez niektórych jest nadużywany i przywłaszczony. Grunt, że nie mamy takich skojarzeń.

      Podziękować

      Usuń