środa, 2 listopada 2016

deCyzjaZapadŁa

 
PODJĘłam decyzję, nie wracam do pracy. Zostaję z synkiem w domu, jak prawdziwej matce polce przystało. Nie żałuję mojej decyzji. Nie była to moja praca wymarzona i dlatego łatwiej było mi się z nią rozstać. Chcę być przy moim synku jak najczęściej, szczególnie teraz kiedy najbardziej potrzebuje matki. Na razie nie zaprzątam sobie głowy pytaniami jak to będzie, myślenie pozytywne w tej sytuacji, to podstawa. Na szczęście mam jeszcze kilka pomysłów, które mogłabym zrealizować. Przynajmniej jest możliwość.

 
 


 



 
niezadowolona Helga, ale ciągle ta sama
Cześć!


Talking  Heads

 

6 komentarzy:

  1. I słusznie, jeśli nie gnębią Was kłopoty finansowe to jak najbardziej podjęłaś dobrą decyzję :)
    Oj, Helga, fajnie wyglądasz w tej sukience, no i buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więzi z dzieckiem jakie stworzysz teraz, będą podwaliną pod resztę lat. Piękny czas dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajnie, ze mozesz nie pracowac... Cudownych chwil zycze

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśka!!! Duma mnie rozpiera :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez długo siedziałam z dziewczynkami :)
    I nigdy tego nie żałowałam :)
    Wyjątkowy czas , bywa ze trudny , bywa nudno , bywa ze chce sie do dorosłych , ale ja niedługo to trwa z perspektywy zycia .... I wrócić sie nie da

    OdpowiedzUsuń