poniedziałek, 21 listopada 2016

nosidełko ergobaby

Wybrałam miękkie nosidełko Ergobaby, ponieważ tylko ono dostępne jest w stacjonarnym sklepie, dzięki temu mogliśmy przymierzyć je razem z dzieckiem, dokładnie porównać modele.
Nosidło to można nabyć wraz z wkładką, która umożliwia noszenie już noworodka od 3,5 kilograma. Samo nosidło, które kupiłam dostosowane jest dla dzieci już siedzących od 5,5 do 20 kg.
 
Nosidełko bardzo ułatwia codzienną logistykę oraz sprawdza się przy problemach mojego kręgosłupa ze względu na ciężar ciała, który przenoszony jest na biodra.
Ponadto, bardzo łatwe w zakładaniu i w zapinaniu, wystarczy tylko zapiąć pas biodrowy, wziąć dziecko, założyć szelki i na końcu zapiąć poprzeczny pasek na łopatkach.
 
Dziecko można w nim trzymać tylko do siebie na brzuchu, boku i plecach. Trzy możliwości noszenia. Ja póki co, noszę na brzuchu a od 13 kg można już nosić na plecach.
Poza tym nosidełko to, bardzo popularne jest we Francji i polecane również przez naszych znajomych, dlatego świadomie wybraliśmy ergobaby.
 
 
 
 
 



 

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam nosidła ze starszym a i młodszy ze względu na brak wyjazdów w najbliszym czasie już się nie załapie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oku za komentarz.

      Usuń
    2. Olu.
      To moja podwójna klawiatura przestawia słowa.

      Usuń
  2. U nas epoka nosideł dobiegła końca ;). Fajne były te wycieczki, ale laski za ciężkie się zrobiły. Michał jakby się uparł, toby jeszcze ponosił, ale ja już odpadam. W przyszłym sezonie pomęczymy dziewczynki na krótszych szlakach i zobaczymy, albo to polubią, albo.. będą częściej jeździć na wieś ;).

    My kupowaliśmy nosidełka na allegro. Były w porządku. Miałam też pożyczoną chustę, ale okazała się raczej niewypałem. Trzeba mieć niezłą wprawę, aby toto porządnie zawiązać. Strasznie długo mi to schodziło, a i tak chusta rozłaziła się podczas wędrówki. Na szczęście długo jej nie używałam.

    Dzielna z Ciebie mamuśka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że dziewczynki złapały bakcyla i będą o własnych siłach z wami chodzić. Będą trochę narodzić, ale to minie, jak wszystkim dzieciom.

      Mam podobny stosunek do TYCh chust. Daj spokój. Jak dla mnie za bardzo skomplikowane , poza tym teraz bardzo praktyczne i wygodne są nosiła ergonomiczne.
      Pozdrawiam Żustina:)

      Usuń
    2. Narodzić-czyt. Marudzić

      Usuń
  3. Jakie słodkie te zdjęcia Wasze!:)))))) Też sobie wyobrażam, że nosidełko jest wygodniejsze od wózka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nosiłam w chuście .... Dopóki nie wybrały samodzielności

    OdpowiedzUsuń