wtorek, 31 stycznia 2017

Levis'a sweter

Nie lubię pozerstwa, udawania kogoś, kimś się nie jest< Gwiazdorzenie  i wywyższanie siebie w każdej dziedzinie życia za bardzo mnie nie obchodzi, bo przecież każda z nas ogarnia na swój sposób codzienność. Wyobrażenie o sobie i prawda o tym jacy jesteśmy jest inna od tej, którą my sądzimy. Tak różna, że udajemy, aby się dowartościować przed ludźmi, tworzymy nową rzeczywistość np. na instagramie. Udajemy (swoim zdaniem) kogoś lepszego a w rzeczywistości borykamy się z depresjami. 
Chęć przypodobania się innym bez szczerości i życzliwości oraz braku wzajemnego szacunku do drugiej osoby to za dużo, jak dla mnie i bardzo zniechęcająco na mnie działa. Bez komunikacji, tylko ciągły monolog z ust, by podziwiać. Postanowiłam odciąć taką znajomość, tak mi się wydawało, że to była znajomość. 


*Levis'a sweter męski znalazłam w vintage. 








                 Caetano Veloso Cucurrucucu Paloma Hable Con Ella





31 komentarzy:

  1. E, nie wszyscy na insta udają, ja tam jestem normalna. Duuużo tam jednak zaobsewowałam, co mnie wprawiło w szok. Taaaakie oczy mi się zrobiły ze zdziwienia. Kreowanie rzeczywistości żeby WYGLĄDAŁA na lepszą niż jest, mnie nie interesuje. W ogóle w necie jest taka tendencja, przekonałam się. Inaczej na blogu (bezkonflikrtowo, przyjaźnie), a co innego w prywatnej korespondencji. Wychodzi z ludzi jad, fałsz, poza.
    Super ten sweter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Prawdę prawisz.

      No właśnie, muszę zajrzeć kiedyś do Ciebie na Insta:
      Dziękuję

      Usuń
  2. Płaszczyk genialny, a sweterek boski! :)
    Ludzie tak bardzo chcą się czuć lepsi od innych, że zamiast zmienić siebie i rzeczywiście być lepszym wolą stworzyć wirtualną ułudę. Ja obserwuję coś jeszcze - zatrważający wzrost egocentryzmu. Każdy tylko myśli o sobie, inni to niewygodny dodatek do świata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      oj, z tym egocentryzmem to masz absolutną rację. Samolubstwo wychodzi bokami po jakimś czasie i człowiek zostaje wtedy sam. Smutne to.

      Usuń
  3. Podoba mi się wzór na płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoją stylizacją ! Pełen luz i klasa ! Wyglądasz pięknie !!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj fakt sporo w tym prawdy:( Chyba faktycznie sięna kimś zawiodłaś a ja doskonale Cię rozumiem.Na pociechę powiem Tobie że spotkać można też dziewczyny które w realu są tak samo fajne jak na blogu:) Chciałam Tobie podziękować za odwiedziny, to bardzo bardzo miłe nawet nie wiesz jak się ucieszyłam czytając twoje komentarze! Dopierotu dotarłambo po rocznej nieobecności trudno mi ogarnąć te wszystkie blogi;) No ale jestem i podoba mi się Twoja stylizacja jest luz,duuuża czapa, płaszcz i sportowe buty tak lubię śmigać gdy zimno. Ściskam i życzę Tobie żebyś się już nie martwiła tym co Cię spotkało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się cieszą, że wróciłaś. I wrzucaj częściej posty, Stara😋

      Dziękuję za miłe słowa.,

      Usuń
    2. NO się poprawię;) Dwa razy w tygodniu minimum:*

      Usuń
  6. jaki fajny look:) naturalny prosty a ile w nim wdzięku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety świat wirtualny daje nam możliwość tworzenia równoległej rzeczywistości, a my chętnie z tego korzystamy. Lubimy się dowartościowywać w ten sposób i poudawać kogoś kim chcielibyśmy być, a nie koniecznie jesteśmy.
    Zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  8. Ja na instagramie nie jestem i nie planuje tam być ;-) W wirtualnym świecie bywają tak samo różni ludzie jak w realu.W prawdziwym życiu trudno jest wyselekcjonować osoby z którymi chce się rozmawiać i zmuszamy się do bycia w towarzystwie ludzi których nie lubimy(np. praca). Przez internet wszystko jest prostsze, w sumie nie dziwię sie ,że młodzi ludzie tak bardzo idą w tym kierunku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw dzisiaj masz świetny-wygodny i z charakterkiem:-) Taki sweterek też chcę :-)

      Usuń
    2. A z tą pracą, to świetny przykład dałaś, ćwiczę dzięki nim, moją cierpliwość.
      Dziękuję:)

      Usuń
  9. Tak tą doskonałością rzygac sie chce .... Ja tam lubie sie i innych za niedoskonałość , bo jest taka ludzką .
    Jasne nie publikuje zdjec jak jestem zła , marudna , wkurzają mnie dzieci .... Biorę wtedy adidasy i idę pobiegac , zamiast wkurzać świat sobą i siebie na świat ,a tego nie widać ...
    W wirtualnym świecie ...
    Często taka wirtualna osobowość naszych czasów składa sie z eksponowania naszych atutów , naszych , albo wyidealizowanych ....
    Świata nie zmienimy , ale możemy byc szczerzy wobec siebie ....
    Wtedy nawet wirtualne przyjaźnie wychodzące z sieci sie zdążają ....
    Moze właśnie dlatego coraz mniej mnie w tym świecie ... Bo mdłą mnie komcie świetna stylizacja , obs za obs ... Bo nie wypada napisać komuś - bluzka za ciasna w biuście, bo wolno tylko zachwalać
    Odrobina krytyki bez hejtu nie lepsza ?!
    Ale twoje stylówki bardzo mi sie podobają , ale dlatego ze sie sa ładne w sensie strikte , tylko sa naturalne , oddają to w czym sie dobrze czujesz i wygldasz
    Choc pewnie sama tak bym sie nie ubrała ;)
    Dobra , kończę wywody ;)
    3m sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ale się rozpisałaś. super.
      Myślę, że najważniejsze to zdrowe podejście do tego świata w internecie. To jest to, o czym piszesz, kiedy czujesz złość, zmęczenie to idziesz pobiegać. Uważam, że dzielenie się codziennością, taką nie uporządkowaną, też ma jakiś sens, jeśli jest zaakceptowana, bo wtedy nie wprawia w poczucie beznadziejnej pani domu.
      Jasne, że cieszą mnie wszystkie komentarze, ale najbardziej te, które pozostawiają jakiś ślad, coś więcej niż tylko wyglądasz super. Jest kilka takich znajomości z dziewczynami z którymi bloguję i bardzo lubię i sprawia mi to przyjemność, bo pomiędzy ciuchami jest dialog.
      Nie zostawiam dużo komentarzy i w ten sposób nie oczekuję "coś za coś" co nie znaczy, że nie obserwuję ciekawe blogi, ja po prostu czasami nie mam śmiałości, by coś skomentować w mądry sposób.
      Z pewnością się przekonałaś po zrobieniu sobie przerwy w blogowaniu, na ile to były szczere komentarze a na ile "komentarz za komentarz"
      Nic to, róbmy swoje a blog niech sobie będzie, najważniejsze że nikomu nie szkodzi.
      Dziękuję ślicznie za szczerość:)

      Usuń
    2. Frekwencja zdecydowanie mi spadła ;)
      Ale nie przeszkadza mi to , nigdy nie goniłam za poklaskiem ;)

      Usuń
  10. W tym trochę jacy coraz bardziej się stajemy, a może jakie pokolenia wyrastają mają duży wpływ media, jest jakaś presja bycia naj, żeby czasami nie odstawać, nie być gorszym. Egocentryzm to jakaś plaga! Myślę, że Twoja decyzja była ok :) Jestem fanką tych kolorów, które tu pokazujesz, śliczna czapa. Styl bardzo pasuje do Ciebie :) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweter jest śliczny i pasuje Ci do czapki. W ogóle całość ładnie zestawiłaś. Wiesz co, no przykro mi, że się zawiodłaś na kimś. Tak sobie myślę, że kreowanie super życia może człowieka psychicznie wykończyć, bo ile można udawać i odbierać komplementów na temat tej nieprawdziwej osoby, którą by się chciało być, a jednak się nie jest. Nie mam instagramu i szczerze mówiąc, nie wiem co tam jest, ale wydawało mi się, że to po prostu takie tam dzielenie się zdjęciami i inspiracjami?
    Ja to w ogóle lubię, kiedy ludzie mają coś do powiedzenia i wyrażają swoje zdanie. Nie lubię,jak mnie ktoś w przykry sposób krytykuje, ale jak powie, że coś tam się nie podoba itp. no to przecież się nie obrażam i również sama też mówię, że coś nie w mój deseń jest, ale staram się być delikatna, bo nie chcę zranić uczuć tego kogoś. Myślę, że dużo osób też tak robi.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mMnie też było przykro, ale przynajmniej oczyściła się atmosfera i teraz nie zaprząta głowy.
      Działam bardzo podobnie.
      dziękuję

      Usuń
  12. Śliczna stylizacja... mnie ujął przede wszystkim płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Echhh teraz jest moda na "kreowanie rzeczywistości" niestety i niektórzy zupełnie w tym giną... :-(
    Ale Twoja stylówka jest przegenialna, swetra totalnie zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Daleko mi do gwiazdorzenia i wywyższania się. Zaskakuje mnie jednak, gdy dziewczyny piszą o mnie w komentarzach, że jestem pewna siebie :). Jakże daleko są od prawdy. A jednak, ze zdjęć, na których, jakby nie było ,,pozuję" można wnioskować inaczej.

    Fajne swetrzysko. Dawno, dawno temu miałam podobne. Zaginęło jednak gdzieś w czasoprzestrzeni ;)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jednak trzeba mieć odwagę i trochę dość duże ego, by pokazywać siebie w ciuszkach w necie. To stąd może bierze się ta opinia?
      Nie martw się, bo ja Sama to robię.

      Dzięki i pozdrówka też.

      Usuń