wtorek, 28 lutego 2017

CholeRny maRzec

Taki czas dla mnie jak w tytule, o którym nie będę się rozpisywać, ani też nie mam zamiaru nakręcać Was negatywnie. Wiosna u mnie najpierw zaczyna się w głowie a później ta w realu. 
Wszystko musi mieć swój porządek. 


*jak Wam podobają się moje nowe sztruksy męskie?

Już tyle razy mówiłam sobie, już nigdy więcej sztruks a jednak powróciłam do dawnego stylu. 

W latach dziewięćdziesiątych dla mnie był to numer jeden, właśnie gruby, ciepły, bawełniany sztruks a do tego wypchane kolana i zniekształcony fason spodni, idealnie wpasowany w styl grunge. Tak nosiło się te gacie, aż do przetarcia w kroku, do samego zdarcia. 

Dziś, sztruks kojarzy mi się z męskim stylem, takim trochę dziadkowatym, dla starszych panów, co chroni ich przed zimnem, spodnie ze sztruksu pod którymi nie trzeba nosić kalesonów. Mimo to kupiłam sztruksy, sentyment pozostał. 









34 komentarze:

  1. Ale podsumowanie ! Ja lubie sztruks , nosze , nieprzerwanie , bezowe lekko dzwonowate to mój typ. Nawet teraz mam na tyłku ...
    Żółte mega , z granatem miodzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wywody często wywołują zdziwienie, żem przywykła.

      I o to chodzi ze sztruksami:)

      Usuń
  2. Mi się sztruks podoba, miałam nawet kurtę z tego materiału w kolorze czerwonym.Nigdy nie kojarzył mi się z dziadkowatym stylem :-D Twoje spodnie wyglądają ekstra dzięki tej barwie. Fajna energetyczna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie moje spostrzeżenie, że sztruks częściej przypisywanyny jest starszym panom a do tego obowiązkowo kraciaste koszule i kamizelki, taki mam obraz w głowie, nic na to nie poradzę. Mój dziadek często chodził w sztruksowych spodniach i koszulach w kratę, to może stąd ten obraz.
      O właśnie... przypomniałaś mi o mojej sztruksowek kurtce, normalnie będzie obfocona.

      Usuń
  3. No ale w takim kolorze miałyby być dziadkowe? Nie, absolutnie nie, są super i wyglądasz w nich świetnie, zwłaszcza z tą niebieską górą! :)
    Ja też kiedyś uwielbiałam sztruksy i nosiłam namiętnie, teraz też bym nosiła, ale musiałabym zrzucić jakieś 10 kilo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej dziadków widzę w musztardowych i zielonych gaciach, żółte, męskie zarezerwowane były dla mnie. Sztruksy są czaderskie i dlatego je kupiłam.,
      oj tam, oj tam...a myślisz, że dlaczego w męskich ciuchach ostatnio łażę? też mi się przytyło, pocieszam się, że wiosna, więcej zieleniny na talerzu będzie:)

      Usuń
  4. Ja tam lubię sztruksy i na co dzień chodzę w nich dość często. Haha... teraz też mam takowe na pupie w kolorze fioletowym :)!
    Twoje żółte są super... cała jesteś super :).
    P.S. Ty mi tu na marzec nie narzekaj.... masz tam na Lazurowym tak fajną aurę (jak widać na fotkach), że zaraz do Was jadę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Hanka popatrzyła na Twoje zdjęcie i mówi: ,,Mama" :D

      Usuń
    2. a przyjeżdżaj...
      mnie tylko szlak trafia, jak pogoda w kratkę, raz zimno a raz ciepło, a za chwilę deszcz, no kuźwa...idzie zwariować,...Nie wim co na siebie włożyć, mam.

      Jestem prawdziwa mama, buziaki dla Haneczki:)

      Usuń
  5. Spodnie są świetne! Sama mam sztruksy - szare i...czerwone!!! :-D
    Wygodne, klasyczne i co z tego, że kojarzą się ze starymi facetami - może starzy faceci właśnie dzięki temu, że im d...ka w nich nie marznie to tak długo żyją. ;-)
    Podążam ich tropem. ;-)
    Śliczne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nic. Pomimo moich skojarzeń z dziadkowym stylem, sama je zakładam na tyłek i w cale mi to nie przeszkadza. Oprócz tego, są to jedyne spodnie pod które nie zakładam rajtuz zimą.😊
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. spodnie są naprawde swietne! w ogole stylizacja cudo! :D
    a zdjęcia ... <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś namiętnie nosiłam sztruksy:) potem mi przeszło na dżinsy;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za wspaniały zestaw! Cudowne kolory, super. Nosiłabym :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, że wspaniały, nie o to chodzi:)
      dziękuję Za komentarz:)

      Usuń
  9. Myślę,że nawet wiosna w głowie ważniejsza jest od tej za oknem. Choć czasem to jedno wynika z drugiego. Ale kolejność to już kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne sztruksy i jak dla mnie to jeansy wobec sztruksów by mogły nie istnieć:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie całkiem fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba skuszę sie na takie....pozdrawiam....
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za sztruksem ale przekonałaś mnie kolorem tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      kolor na wielkanoc, jak w sam raz*)

      Usuń
  15. Nie mam nic przeciwko sztruksowi, a Twoje żółtki są cudne z tą obszerną kataną i chustą miękką w jej kolorze :) Ja przed chwilą nabyłam w sh oczywiście, sztruksowe rude dzwony, więc Twoje spodnie nie są samotne na pewno :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są genialne! Kolor mają świetny:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the photos!!happy Sunday!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze podobały mi się sztruksy, chociaż ostatnie czasy nie są dla nich łaskawe, nawet trudno dostać fajne sztruksowe spodnie oprócz sh. Twoje podobają mi się, kolor śliczny. Fajnie wyglądasz i tyle!!! Cudne fotki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice color! Have a lovely Day! ������

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zestawienie kolorystyczne. Ostatnio mam głowie ciągle podobny odcień żółtego jak ten Twój :) Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń