wtorek, 7 lutego 2017

moc kolorów. czarny i czerwony


Założyłam na siebie czarny płaszcz i golf czerwony i czuję, że stałam się niedostępna dla ludzi. Wysłałam jakiś przekaz nieświadomie o swoim temperamencie i zdecydowanym działaniu. Już od samego rana sąsiadka w windzie spoglądała na mnie dziwnym wzrokiem i nie czułam się z tym dobrze. Już miałam tłumaczyć się, że przecież to tylko ciuchy i żeby mnie nie oceniała po ubiorze.
Dalej, koleżanka rzuciła mi na powitanie..." ale żeś się wystroiła" i że wyglądam jak z NY
Myślę, że To ta czerwień w połączeniu z czernią tak działa, czy może się mylę, a może to moja postawa? Głupie to i dziecinne, ale jednak nasz strój mówi dużo o nas samych, np poznając nową osobę bardzo szybko wyrabiamy sobie o niej opinię.  Też tak macie?
Złapałam się na tym, że sama oceniam szczególnie eleganckie panie, panów też, jakoś mnie nigdy do siebie nie przyciągały-li, ani odwrotnie. 











32 komentarze:

  1. Wyglądasz na zdecydowaną i pewną siebie kobietę. Może sąsiadka boi się takich kobiet? ;)
    Płaszcz jest ekstra, uwielbiam takie i zawsze dobrze się w nich czuję (tylko jakoś tak częściej noszę kurtki...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Gdy widzi mnie w gaciach, to zawsze zagada ze mną, jak jestem ubrana "elegancko na swój sposób"rzuci okiem i dosłownie ucieka.

      Kurtki są mega wygodne, sama do roboty zazwyczaj w nich chadzam.

      Usuń
  2. A może sobie tylko tak wkręciłaś ;) Wyglądasz wielce ok :)
    Ja już nie oceniam, to znaczy świadomie, bo pewnie podświadomośc swoje wie. Ale z wystrojonymi laluniami typu szpileczka, mini, dekoldzik i słodkie minki - to się nigdy nie lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sobie i wkręciłam swój film, jestem z tego znana. Wolę dobrze o.k.

      No widzisz, mam tak samo. A ja próbuję zmienić nastawienie przede wszystkim do pań z urzędów i bankowości"ę" i "ą". Gdyby moje ciotki to przeczytały, łojezu...ale by była draka.

      Usuń
  3. Całkiem dostępnie i przyjaźnie jak dla mnie wyglądasz. Ładnie złamałaś ten strój wyluzowanym obuwiem. Nie oceniam po ubiorze, ale jednak widzę go i po prostu trudno, żeby nic w związku z tym co mam przed oczami, nie pojawiło mi się w głowie. Nawet nieświadomie człowiek cały czas rozkminia otoczenie.
    Wracając do Ciebie, to myślę, że tutaj odebrana zostałaś przez postawę może? Być może podświadomie wkręciłaś się w strój i po prostu sprawił, że czułaś się w jakiś konkretny sposób? Nie mam jednak pojęcia tak naprawdę:) Tak czy owak, wyglądasz bardzo ładnie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dostępnie i przyjaźnie jak dla mnie wyglądasz. Ładnie złamałaś ten strój wyluzowanym obuwiem. Nie oceniam po ubiorze, ale jednak widzę go i po prostu trudno, żeby nic w związku z tym co mam przed oczami, nie pojawiło mi się w głowie. Nawet nieświadomie człowiek cały czas rozkminia otoczenie.
    Wracając do Ciebie, to myślę, że tutaj odebrana zostałaś przez postawę może? Być może podświadomie wkręciłaś się w strój i po prostu sprawił, że czułaś się w jakiś konkretny sposób? Nie mam jednak pojęcia tak naprawdę:) Tak czy owak, wyglądasz bardzo ładnie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, wyluzowane obuwie, o to w tym chodzi.

      Może mnie ten marynarkowy płaszcz zablokował a może dodał ważności i poszedł w świat przekaz "nie podchodź do mnie". Czasami takie klimaty wyczuwa się od ludzi.

      Ładnie wyglądam, mówisz? wobec tego muszę popracować bardziej nad stylem.
      dzîęki

      Usuń
  5. Według mnie wyglądasz przepięknie ! Masz niesamowity styl i bardzo stylowo wyglądasz. Ludzie czasem nie potrafią docenić smaku i klasyki, ale myślę że powoli się to już zmienia. Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo...
      buziaki też dla Ciebie

      Usuń
  6. Czerń i czerwień - moje ulubione połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra!!! To zestawienie jest niby proste ale bardzo fashion!! Niesamowicie wyglądasz. Zawsze miałam ochotę na taki prosty i szykowny look ale zakażdym razem go spartolę jakimś pomponem albo zwariowaną czapką;)) Nie powiedziałabym że wyglądasz na niedostępną ale bardzo trendy i faktycznie troszkę NY! Z tym ubiorem to tak jest faktycznie, mnie kompletnie nie ciągnie do osób ubierających się na szaro i w garsonki. Chyba nie ta sama bajka bo niechęć jest odczuwalna w obie strony hihi;)) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz REWELACYJNIE, a komentarz koleżanki wcale mnie nie dziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udany zestaw! Myślę, że czerwień czerwienią ale nowojorsko wygląda przede wszystkim połączenie eleganckiego płaszcza z gołymi kostkami! ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień w tym zestawie robi wiele. Cudownie wyglądasz , tak nonszalancko :-) Ja nie oceniam ludzi po wyglądzie bo zdarzają się różne sytuacje w życiu...Niedawno spotkałam bezdomnego, który był po studiach-po prostu życie dało mu w kość:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zagadałam osatnio na ulicy chłopaka po studiach, który zbierał puszki w koszu na śmieci(?)
      Nie wiem co się dzieje, ale wiem, że każdego może to spotkać:)

      Usuń
  11. Wyglądasz zabójczo. :-) kobieta pewna siebie, dążąca do celu, niedostępna, ale też nie przejmująca się opinia innych - tak ja Ciebie odebrałam w tej stylizacji. :-)
    Mi się taka podobasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybys nie napisała ze elegancko i inaczej wygldasz to bym nie zauważyła . Bo wygldasz po swojemu - nonszalancko . A ze w czerwieni , kto powiedział ze czerwień musi byc na wysoki pomysł ;) - szpilki , szminka itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, tylko nie elegancko, bo ten styl do mnie za cholerę nie pasuje. Miałam na myśli, "elegancję na mój sposób".
      Następnym razem nie umyję włosów(😉)

      Usuń
  13. czerwień i czerń pasuje bardzo do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś w tym jest... ale bez przesady ;). Cały czas jesteś dla mnie sympatyczną babeczką :)!!!

    P.S. Nie tylko kolory, ale i ta uczesana fryzura dodaje Ci elegancji, tak mi się widzi :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie zestaw super, w życiu bym nie komentowała o "wystrojeniu się" chyba że by to było na pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dajny zestaw, lubię połączenie czerwieni i czerni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyka, czerń z czerwienią i zawsze wygląda dobrze!!! Wyglądasz ślicznie! Okulary dodają smaku całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super!
    pozdrawiam
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja. Ja lubiłam łączyć te kolory w liceum, ale stylizowałam sie całkiem inaczej... lubiłam rockowa muzykę ;)

    OdpowiedzUsuń