wtorek, 21 lutego 2017

nikt nie zna mnie tak dobrze, jak ja sama

Znowu swetruch, tym razem golf pożyczony z szafy pana, pewnie już na zawsze.
Odkąd sięgam pamięcią, lubię męskie ciuchy. Kiedyś pożyczałam od starszego brata, dziś podkradam z szafy mojego pana.
Dobrze się czuję w dużo za dużych rozmiarach, takich lejących się po ciele, długich, workowatych, nie przylegających ani nie cukierkowych. 
Jest zgoda we mnie na noszenie tego typu ubrań i wcale nie czuję się przez to chłopczycą, nareszcie czuję się naturalnie i swobodnie, bo właśnie o to przede wszystkim chodzi w modzie, by czuć się dobrze.
Trudno było by mi komukolwiek zaufać w dopasowaniu dla mnie odpowiedniego stylu i dlatego słucham siebie, nikt nie zna mnie tak dobrze, jak ja sama. 









                   Kulki bakaliowe z orzechami, pestkami dyni i słonecznika:)



34 komentarze:

  1. Z męskimi ciuchami faktycznie można robić cuda :-) A przy Twojej urodzie męskie fasony wyglądają ultra kobieco . Kusisz bardzo tymi smakołykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulki wyglądają baaardzo smakowicie i słodko :)
    A co do stylu to cenię sobie ludzi, którzy nie podążają ślepo za modą (np. gołe kostki w zimie, brrr...), tylko noszą to, w czym dobrze się czują. Wtedy też na ogół dobrze wyglądają. Grunt to być ubranym, a nie przebranym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (heheh)sama mam odkryte kostki o tej porze, ale u mnie jest ciepło😉
      niech każdy chodzi w tym w czym chce, różnorodność jest piękna:)

      Usuń
  3. Podkradamy panom z szafy, oj! podkradamy /ja nie za dużo ale zdarzyło się/.
    Lubisz takim styl to tego się trzymaj. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  5. I w takich ubraniach wyglądasz genialnie !! :) Pasują do Ciebie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię męskie rzeczy nosić :-)
    Bardzo ładnie wyglądasz, taki styl Ci pasuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie spać w t shirtach mojego męża . Czasem skubne mu koszule , kiedy mam ochote na za duża .... Ale to nie mój styl ;)
    Wiesz ze uświadomiłam sobie ze od 2 lat nie nisze swetrów ? Kardigany czasem , ale takie przez głowę prawie wcale nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty masz urok wagabundy ;)

      Usuń
    2. A ja mam całkiem odwrotnie, do spania zakładam kobiece piżamki i halki😉

      Pewnie nie lubisz nosić takich swetruchów i dlatego ich nie masz, one trochę męskie są(ja z kolei mogłabym mieć całą szafę)

      A za drugi komentarz bardzo trafiony, DZIĘKUJĘ:)

      Usuń
  8. My, kobiety i tak mamy łatwiej - możemy podbierać męskie ciuchy i chyba już raczej nikt się nie przyczepi z krytyką. Natomiast facet w damskich ciuszkach - hm, raczej większość potępi. Mam na myśli typowe babskie - kiecka, szpilki, bluzka z falbaną :D
    Wyglądasz super w za dużym. Jesteś drobną kobietką, to ma urok. Wielka i za przeproszeniem, tęga kobieta w za dużych wygląda średnio. Ale, co kto lubi, tak czy siak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale, ostatnio faceci ubierają się jak baby, oczywiście nie wszyscy, wybierają taką obcję light, bez falbanek i bez szpilek... ja to się nie znam, stara jestem.

      Coś Ty, wcale nie jestem drobna, wydaje Ci się, normalnej budowy jestem:)

      No właśnie, co kto lubi :)

      Usuń
  9. Mi też się zdarzy coś Miśkowi podjumać. Różnimy się jednak dość gabarytowo, więc w większości rzeczy tonę.
    Golfik Twojego Pana leży na Tobie świetnie, jakbyś nie pisała sądziłabym, że to Twój.... muszę się wziąć za Miśka i do lata go troszkie odchudzić ;).

    Jak zawsze fajnie i po Twojemu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MY oboje chcemy się trochę odchudzić, bo nam się przytyło:)
      Dzięki Żusta.

      Usuń
  10. very chic in all black outfits! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny płaszcz! a kulką się wirtualnie częstuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i pasujący do Ciebie masz ten swój styl!!! Płaszczyk cudny!!! Masz śliczną fryzurkę, włosy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie !!!!!!!!!W takich ciuchach mimo że są oversize wyglądasz sexy :) MNie się podoba :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają takie proste, męskie stylizacje, ale już się boję powiedzieć dlaczego nie są dla mnie, pominąwszy, że raczej jestem kolorystką niż purystką odśrodkowo, bo zawsze jestem zbesztana za to ;)) dlatego chętnie podziwiam je na innych, także na Tobie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja podziwiam kolorystykę, barwność u Ciebie, wszystko idealnie ze sobą współgra.
      Za każdym razem tworzysz wspaniały zestaw. Zabawa w modę bardzo Ci wychodzi.
      Uściski:)

      Usuń
  15. Dokładnie - ważne to czuć się dobrze w swoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym zjadła takie kuleczki, bo wyglądają smakowicie. No i ubieraj się jak lubisz i gites, bo tak jak piszesz, chodzi o to by czuć się dobrze. Mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń