czwartek, 23 marca 2017

ważNe SpoTkania i szare umundurowanie


Nie było mnie na blogu z powodu totalnego chłonięcia pięknych chwil z bliskimi.
Czas wtedy tak nieubłaganie gnał do przodu, a odległość i życie nie pozwala nam widzieć się częściej. Dlatego te spotkania, krótkie są tak intensywne i wartościowe przeżywane są na 100%.

Doba za krótka, by nacieszyć się sobą, a przy okazji nagadać za wszystkie czasy.
Rozmowy o wszystkim i o niczym, jak również dyskusje o polityce z podniesionym tonem, z założenia o słusznej jedynej naszej racji, co tylko podkręcają atmosferę, a gdy ciśnienie rośnie i robi się niezręcznie, to tylko przerwa na papierosa ratuje sytuację.

I tak to lubię, te spory, bo gdy emocje opadną, stabilizuje się sytuacja, przecież to tylko nasze poglądy, które ciągle się zmieniają.



Zalogowałam się na instagramie @elunqa dajcie znać, bo ja dopiero uczę się go obsługiwać:)











*doszły mnie słuchy, że Radiohead zawita do Polski i właśnie z tej okazji przeglądam bilety, może coś upoluję:)



25 komentarzy:

  1. Szalenie lubie twoje styloweczki :)

    A ja ... Hmmmm .... Lubie rodzine w wersji minimum :) tylko my
    Ta intensywność mnie meczy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. Rozumiem, ale bliscy, to również przyjeciele:)

      Bardzo dziękuję

      Usuń
    2. Ale to rownież dotyczy przyjaciół ;)
      Od panny i maź - cały potrzebny mi świat

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) taka klasyczna i elegancka, ale za razem swobodna. Na Instagramie znajdziesz mnie pod wszystko_smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, klasycznie i bardzo stylowo z lekką manierą co mi się podoba :) Nie mogę sie znaleść na Instagramie :( Dodaj mnie @szymka_ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie i z wdziękiem. Szarości bardzo lubię...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie - elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radiodead mają grać na Openerze!!! Ależ bym chciała pojechać na ten festiwal!!! Niestety Misiek ma wtedy praktyki :( buuu... nie damy rady.

    Zajebiaszczo wyglądasz Elunka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Miśka Open'er też może być fajny:)

      dzięki kochana, buziaki:)

      Usuń
  7. Fajna lużna i klasyczna stylówka, bardzo teraz na czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówa w punkt. A w link do insta nie mogę wejść, to znaczy "nie istnieje". Mnie tam znajdziesz klikając w ikonkę u mnie na blogu. Albo po prostu: https://www.instagram.com/sivkasivucha/ :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalnie :) Ciśnienia na imprezach mimo wszystko nie lubię... wolę posiedzieć w spokoju, a jeszcze bardziej śmiejąc się do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, Super, że mogłaś spędzić miłe chwile z bliskimi. Strój masz bardzo przytulny.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany te emocje, wiem jak to czasem bywa;)) Gorzej jak ktoś niepali i nie może zrobić sobie przerwy na fajeczkę;) Dlaczego ja nie wyglądam w tego typu portkach tak dobrze jak Ty? Muszę zrobić do takich kolejne podejście bo mnie zainspirowałaś. Zaraz Cię łapię na insta! Buziaki i miłego popołudnia:***

    OdpowiedzUsuń