środa, 19 kwietnia 2017

CałKiEm ZimoWo W kwiEtNiu



A miało być tak pięknie w Polsce...a tu proszę...nie ma lekko i nie ma ciepło, za to zima jest. A ja, jak na złość, zabrałam ze sobą tylko letnie rzeczy. Myślałam, że zimowy czas mam już za sobą, bo to już kwiecień, wiosna, wszystko budzi się do życia, jest pięknie, słonecznie i grillowo a tu nie, delikatnie mówiąc, jestem wkurzona i jak nie narzekam na listopad i jesień to właśnie zaczęłam przeklinać marzec i kwiecień za jego zmienność i ciągłe zmiany pogodowe.  Na domiar tego, synek mi się rozchorował, więc siedzimy w domu z dziadkami, oglądając po raz pierwszy bajeczki w telewizorni, bo u nas na mieszkaniu deficyt gadającego pudła. Krótko pisząc, inaczej sobie zaplanowałam nasz wypad do Pl. 

*biała koszula, czarne dżinsy rurki, tak byłam ubrana na chrzcinach u rodziny





27 komentarzy:

  1. Ale fryzjer był !!!

    Ja tez planowałam wyjazdami Pl , Tatr mi sie zachciało . Ale zmieniłam zdanie. Bo w Tatrach można sie w kwietniu spodziewać zimy ;) a mnie jej sie juz nie chciało. I ufffff nawet nie w Tatrach zima ;) choc u nas tez temperatury mocno spadły to nadal wiosna
    Klimatycznie wyglądasz ! Zdrówka młodemu życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie widać cięcie, to lubię.

      Taterki uwielbiam zimą, ale z tego co pamiętam to Wy już się wymroziliście tego roku na nartach, co?

      Dziękujemy, jak njabardziej przyda się w tej zimnej Pl.

      Usuń
  2. Ale masz przepiękny fryz!!!! Wiesz, że na taki się nastawiałam u siebie? Ale fryzjerka zawsze się boi mnie ciachnąć porządnie, skutkiem czego szybko mam za długie. Ale w sumie zapuszczam... :D
    W ogóle stylówa zajefajowa, idealna na okazję, prosto, z klasa i charakterem. A pogoda...szkoda gadać, ńajbardziej żal dupę ściska patrząc na te zielone drzewa pod czapami śniegu. Co z kwiatkami w ogródkach i stokrotkami na trawnikach?! :? :( No, ale może to już końcówka.
    Zdrówka dla synka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękować no i pogoń tę swoją fryzjerkę i niech się nie boi i tnie, jak leci.

      Daj spokój, mnie to przez tę pogodę szlak zara mnie trafi. Siedzę w domu, leczę syna i bąki zbijam.
      Mnie najbardziej szkoda znowu owoców i warzyw, mam nadzieję, że nie wszystko przymarzło.

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Mam nadzieję, że w końcu to ciepełku dotrze i zostanie z nami na długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja mam taką nadzieję,
      pozdrowienia

      Usuń
  4. No fryzurka pierwsza klasa! :)) Świetnie Ci w takich włosach :)
    Ja też jestem wkurzona na te pogodę, ale co zrobić, tylko się rozgrzewać jakimś grzańcem wieczorami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zgadzam się z Tobą, na taką pogodę najlepszy grzaniec😉

      dzięki kochana jak nie wiem co:)

      Usuń
  5. Ale fajna nowa fryzurka :))) Ta pogoda to przez mojego sąsiada, któy całe lato rąbie drewno na zimę, a tym razem zaczął w marcu, obawiałam się, że przepłoszy wiosnę i przyciągnie zimę ... ;) Wszystkiego ciepłego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fryzurka :)!!!! Gdyby nie to, że uparłam się zapuszczać, zaraz bym się tak ciachnęła ;)!!!
    Ślicznie wyglądasz Elunka :)!!!

    Noszzzz... pogoda tej wiosny paskudna. Mam nadzieję, że aura szybko się poprawi :)!!!

    P.S. Zdrówka dla Synka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale będziesz długowłosa, jeju, jejeu...

      dzięki, buziaki:)

      Usuń
  7. Rzeczywiście pogoda nie najlepsze jak na kwiecień, w ciągu ostatnich dni zimowa kurtka by nie zaszkodziła. Super koszula i piękne buty!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, jak fajnie wyglądasz w tych włosach! I tym stroju też:)
    Ja też się dałam złapać na ten pierwszy powiew ciepła i pochowałam zimowe ubrania wszystkie i teraz chodzimy wszyscy w licznych warstwach, bo nie chce mi się na nowo wyciągać tych ciepłych swetrów;)
    A na długo zostajecie w Pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zostaniemy jeszcze tydzień lub dwa. Zimno, czas wracać, mały ciągle chory i nie wychodzimy z domu, także wesoło nie jest.

      Dzięki bardzo i gorące pozdrowienia dla Was😉

      Usuń
  9. Hej, życzę Wam zdrowia i pogody choćby ducha:) Właśnie słyszałam, że w PL niektórzy zimowe ubrania wyciągają.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzurka, pasuje do Twojej subtelnej buzi :) I tak ładnie wyglądasz w tej koszuli!!! Mnie też denerwuje aura i wciąż czekam na prawdziwą wiosnę! Ciepło (mimo wszystko) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję

      pozdrawiam gorąco z zimnej Pl

      Usuń
  11. rzeczywiście pogoda w Polsce na prawdę płata figle :( Ślicznie wyglądasz Kochana , szczególnie w tych włosach :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie prosto ale interesująco:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. no pogoda masakra.. jak się mówi "piękną mamy jesień tej wiosny".. Miejmy nadziejęże się szybko poprawi! piękna, klasyczna stylizacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie życzę zdrówka dla synka :)

    OdpowiedzUsuń