piątek, 19 maja 2017

ok, so what's your plans for the summer?

 
Okres wakacyjny pomalutku się zbliża i dlatego jestem ciekawa Waszych planów, gdzie w tym roku wybieracie się na wakacje, zostajecie w Polsce, czy wybieracie się może do ciepłych krajów, a może jakaś egzotyka?
Ja w tym roku prawdopodobnie nigdzie nie wyjeżdżam, ale marzy mi się skrycie Kuba, bo jak to moi przyjaciele kubańczycy mówią, że to ostatni dzwonek, by poznać tę prawdziwą jeszcze Kubę za czasów Fidela-właśnie teraz, bo za niedługo będzie tam komercyjnie i drogo.
Także, ten kto może, niech jedzie, bo to może być faktycznie ostatnia okazja na zwiedzanie prawdziwej Kuby.
 A jeśli, ktoś z Was planuje południową Francję, to będzie mi bardzo miło spotkać się z którąś z Was na kawie, obiecuję, że nie będę rozmawiać o modzie.
 
 
 
 
 
 
 


 

 

 

 

19 komentarzy:

  1. Chętnie bym tam do Ciebie przyjechała, choćby po to, żeby Ci ukraść tę sukienkę ;) :DDD Jest zajebista! A plany wakacyjne - u nas jak zawsze do końca nie będzie wiadomo, czy damy radę gdzieś wyskoczyć, czy nie. Kierunek też jak zwykle nieoczyswisty. Mam w planach remont kuchni, póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjeżdżaj, bo jest co zwiedzać,.
      To zupełnie tak jak u nas,jeszcze nic nie wiemy, co, gdzie, kiedy.
      Remoncik-jak trzeba to trzeba, sam się nie zrobi.

      Usuń
  2. Ja podjęłam nowa prace w tym roku , więc zgodnie z francuskim prawem o urlopie letnim moge zapomnieć :-( Bardzo fajne plenery wybrałaś do zdjęć, harmonizują doskonale z Twoją śliczną stylizacją. Torebeczka bardzo w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty mieszkasz we Fr?!, jejku nie wiedziałam. Możesz zdradzić przynajmniej, w jakim regionie jesteś?

      Nic mi nie mów, bo i ja za niedługo będę pracy szukać.

      Usuń
  3. Ja niestety jestem już po urlopie - był krótki i bardzo wcześnie, bo w kwietniu, ale co zrobić.
    Chętnie bym się wybrała do Ciebie na pogaduchy :) Może kiedyś się uda :)
    Zdjęcia jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Aniu.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Ja w tym roku nie planuję specjalnie urlopu, ale przyznaję, że i Francja i Kuba to cudne miejsca na wakacyjne wojaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *)

      Witaj w klubie, siedzimy również w domu.

      Usuń
  5. Szykują się u mnie zmiany wielkie :/ stresik towarzyszy temu niemały... uch... oprócz weekendowych wypadów tu i tam chyba nie damy rady w tym roku dłużej pourlopować :/ ... niestety!

    Chętnie bym uciekła do Twojej słonecznej Francji :)!!!

    Zajebiaszcza sukienunia... nosz nie mogę nigdzie znaleźć takiej w pionowe pasy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech no zgadnę, pewnie wracasz do pracy?

      Szukaj w mango
      buziaki

      Usuń
  6. Oj, Kubę to i ja bym odwiedziła, ale jak zwykle na przeszkodzie stoją pieniądze :(( Jeszcze chętniej odwiedziłabym Twoje strony, ech, marzenia... :)
    Boska jest ta Twoja sukienka, bardzo odpowiada mi taki luz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie Francja, nie jest tak daleko od Pl, tylko 2godz i już jesteś.
      Kasia, no więc życzę Ci, abyś kiedyś odwiedziła Francję a szczególnie południe-pięknie jest i słonecznie.

      Dzięki:)

      Usuń
  7. Na Kubę u mnie w tym roku szans nie ma. 😁 Weekendowy wypad nad rzekę będzie musiał wystraszyć. Piękna sukienka! Fajnie wygląda z trampkami i koszykiem. Ach i te widoki!😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyć często wyjeżdżam tu i tam, krótko ale intensywnie :) Twój look jest taki fajny, wakacyjny, aż miło popatrzeć :) Super zdjęcia !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, to pozazdrościć tych podróży.

      Dziękuję

      Usuń
  9. Ja kolejny już rok, nie pamiętam który nie wyjeżdżam nigdzie, nawet przywykłam ;))
    A Ty cudnie wyglądasz w tej letniej wersji pasiasto trampkowo słomianej :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję za miłe słowo. Buziaki

      Usuń