wtorek, 9 maja 2017

PowrócĘ tU


Witajcie dziewczęta,

Mam nadzieję, że w Polsce pogoda się poprawiła i wreszcie przyświeca słońce, bez szarego nieba i bez deszczu, a większość z Was drepcze już na szlakach, albo spędza czas rodzinnie na rowerowych wycieczkach. 
Pomimo złej pogody, cudownie było przyjechać w swe rodzinne strony, spotkać się z rodziną i przyjaciółmi, a także pobyć w tej swojskości i bliskości z ludźmi. Tacy jesteśmy przyjaźni, pomocni i otwarci dla siebie, wszystko się zmienia na lepsze. Cieszy mnie to bardzo i dzięki temu znowu pojawiła się chęć powrotu, bo wszyscy przecież, kiedyś powrócimy...








25 komentarzy:

  1. Pogoda niestety się nie poprawiła, a wręcz przeciwnie - dzisiaj padał śnieg - mało i szybko znikał, ale sam fakt! A w nocy mają byc przymrozki!
    Z przyjaciółmi i rodziną zawsze fajnie jest się spotkać :) Ciesze się, że wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po zimnej Zośce wypogodzi się. Dawno nie było takiej zimnej wiosny i dlatego dużo słońca i ciepła życzę:)

      Usuń
  2. Fajnie, że wyjazd Ci się udał :) Super fryzurka i świetnie trampole do koronki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pogoda w tym roku wyjątkowo nie dopisuje - taki wyjątkowo zimny maj, i deszczowy kwiecień - chyba wszyscy już tęsknimy za ciepłą wiosną. Ale najważniejsze że odwiedziny u rodziny się udały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pogoda mnie dosłownie wykończyła-przez cały pobyt w Pl zachorowałam dwa razy i dlatego miałam dość, na dodatek synek mi się rozchorował na 3tyg. Wesoło nie było.

      Usuń
  4. U mnie dziś pada śnieg, przeprosiłam się z zimowymi ciuchami... Normalnie nie rozumiem tej pogody w tym roku :/
    Dobra rodzina potrafi zapewnić solidne wsparcie, a to jest ogromnie ważne w życiu. Choć obecnie Polska nie jest zbyt przyjaznym krajem do życia, nie z ta władzą u steru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę...po prostu nie wierzę, że w dalszym ciągu tak zimno.
      Kasia w tym roku to polecam jakieś ciepłe kraje dla Ciebie, trza wygrzać kości.
      😉😉😉

      Usuń
  5. wygladasz bosku

    Audrey Hapburn XXI wieku

    ps; a ja wlasnie bookuje bilety do Pl :/:/:/:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.

      Świetnie!Pewnie traficie na słoneczną pogodę:)

      Usuń
  6. Bardzo fajne połączenie trampek do sukienki - super to wygląda! I jakie szczupłe nogi! 😁 A z pogodą w Polsce dalej nie jest najlepiej haha, chociaż już prawie połowa maja, to wczoraj padał śnieg (sic!).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nogi szczupłe, ale brzuszek to Ci powiem, że wymaga ćwiczeń😉także, jest do czego się przyczepić

      śnieg w maju-to lekka przesada, M A S A K R A!!!

      Uściski:)

      Usuń
  7. Super, trampki się komponują świetnie, a sukienka bardzo ciekawa. Ja już marzę o pobycie w Polsce... ale jeszcze kilka miesięcy... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że za kilka miesięcy, super.
      Ja już Ci zazdroszczę:)

      Usuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie, kobieco i na luzie jednocześnie :-)Nie wiem czy Ci już to ktoś mówił -bardzo przypominasz aktorke Carey Mulligan ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam z ciekawości wyguglować, kto to Mulligan, bo szczerze powiedziawszy nie wiedziałam, kto to jest.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  9. Dziś od rana świeci słońce i wszystko wskazuje na to, że wweekend będzie przyjemnie :). Może wreszcie uda się pojechać z dziewczynkami na jakąś wycieczkę :)!!!

    Ślicznie wyglądasz Elunka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, świetnie połączona sukienka ze sportowymi butami. Pogoda poprawia się, może już śniegiem nie sypnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna sukienka i z butami super zestawiona! W ogóle świetne zdjęcia :) :)
    Pogoda dziś spoko. Słońce i ciepełko. Przedwczoraj śnieg, wczoraj jeszcze w czapce śmigałam. Zwariować można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam kufel grzanego piwa, może to pomoże?:)
      Oby już było ciepło:)

      Usuń
  12. Hej! Pięknie, że tak u Ciebie pięknie było:)) Ja też bym chciała się wybrać do PL i tylko czekam, aż się uda:)
    U Ciebie tak ciepło. Ja śmigałam w jesiennych ubraniach.
    "bo wszyscy przecież, kiedyś powrócimy..." - tak myślę, że każdy powraca, bo w naturze nic nie ginie.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zrobiło się ciepło, ale i tak jest cieplej niż u Ciebie.
      Obyśmy, kiedyś się spotkali, tam:)

      Usuń
  13. Wyglądasz tak bardzo słodko w tej sukieneczce i trampkach, fryzurka - śliczności!!! A powroty mogą być fantastyczne! :) Mój mąż wrócił do kraju po 12 latach (non stop) w Stanach i nie ma zamiaru tam wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma dużo do opowiedzenia. Posłuchałabym z przyjemnością.

      Dziękuję

      Usuń