środa, 7 czerwca 2017

drZewko awoKAdo

 
 
Jak wyhodować awokado z pestki?
 
 
 
 

 

 

 

10 komentarzy:

  1. Miałam, hodowałam w taki sam sposób. Najpierw woda, później doniczka z ziemią i było już bardzo wysokie drzewko, 6 liści - 4 duże i 2 małe, ale wyjeżdżałam na Święta, a roślinka padła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!! Muszę też sobie takie avokadko wyhodować :)!!!
    P.S. Masz piękne krzesełko zielone :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Ja mam pestkę w wodzie już od 3 tygodni i póki co tylko pękła na górze. Mam nadzieję że niebawem coś z tego wyrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje trzy pestki trzymam już ponad 2 miesiące i nic :( A Tobie śliczne wyrosło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż bardzo lubi awokado, ja wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie wyrosło a próbowałam tego sposobu:(

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo myślimy podobnie, jakieś dwa tygodnie temu umieściłam podobnie pestke awokado w w wodzie. Na razie widzę minimalne efekty-możliwe że to przez te wysokie temperatury tu panujące.

    OdpowiedzUsuń