poniedziałek, 17 lipca 2017

niczym zboże

Tyle obcych pojawiło się na mojej głowie, że musiałam zdecydować rozjaśnić włosy. Długie lata nie farbowałam, aż do zeszłego roku. Zdecydowanie lepiej czuję się w rozjaśnionych zbożowych niż w siwych naturalnych. Myślę, że trochę czasu upłynie zanim przyzwyczaję się do swojego nowego koloru włosów. W przyszłości mam zamiar nie farbować włosów, zobaczymy czy się uda. 
 
Dziś w długich spodniach, bo u nas trochę było pochmurnie, ale znowu bardzo parno. Nie dało się swobodnie spacerować i dlatego szybciutko wróciliśmy do domu by odpocząć w cieniu.
 
Jak się macie i jaka pogoda jest w Polsce?
 




18 komentarzy:

  1. Przyznam Ci się szczerze, że ja nie wiem czy mam siwe włosy czy nie bo tak często farbuję moje kłaki ;-)Wyglądasz dziś bardzo elegancko w tym zestawie.Tunika jest fenomenalna, podoba mi się wykończenie na dole. Kamizelka dodaje specyficznego charakteru. Stylizacja na naprawdę wiele okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już kilka siwych włosów, ale maskuję je farbą i o tym nie myślę ;)
    Ślicznie Ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak ślicznie! Wdzięczna tunika w męskim wydaniu! Super to wygląda!!!
    A włsy - cóż, jak farbuję od lat, w ogóle cuduję z włosami od zawsze, to znaczy pomijając lata podstawówki, kiedy zmuszano mnie do posiadania warkocza - bo taki niby piękny - a moja dusza to był irokez i takie tam :)))) Siwe włosy lubię, pod warunkiem, że na całej połaci. Takie tylko pasma siwych nitek w naturalnych, oględnie mówiąc, przypominją, że się nie jest już młódką ;) Ale długie naturalne z siwymi wstęgami - to mogę mieć i wtedy przestanę farbować. Próbowałam ostatniej jesieni i zimy nie farbować. Ale za dużo mam ciemnych odrostów jeszcze, a białosiwe tylko skronie. :) Twoje włoski wyglądają, jak rozświetlone naturalnie promieniami słonecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem dobrze, bo mnie kiedyś dosłownie katowano sukienkami, a ja ich nie znosiłam nosić i już wtedy zaczął się u mnie bunt a byłam małą dziewczynką.

      Mnie bardzo podobają się siwe włosy, ale na kimś-mam nadzieję, że i ja kiedyś wyhoduję swoje, naturalne.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Pani ....pozdrawiam jolanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. I ja pozdrawiam Jolanto:)

      Usuń
  5. Śliczna fryzurka, a zestaw oryginalny i ślicznie zgrany ze sobą. U nas czyli w kraju lato nie zdecydowane, niby chce ale nie bardzo mu się to udaje ;) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A może rudy:D?
    Ja farbuję kłaczki od połowy liceum, to będzie już jakieś 20 lat. Siwe jeśli mam to sprytnie się ukrywają.

    Ale masz fajną koszulinę i kamizelę :)!!! Mam ostatnio fazę na kamizele różnej maści... kilka koniecznie muszę obfocić na blogasa :)!!!

    Pogoda u nas w kratkę. Teraz 33 duszno i burzowo, a tydzień temu marzłam i siąpiłam nosem przy marnych 12 stopniach i mżawce :/.
    Na szczęście synoptycy zapowiadają słoneczny weekend :D!!!
    Buziaki :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam, kiedyś rudy i raczej się nie skuszę- za dużo roboty z tym kolorem, a ja do leniwców należę i nie chcę mi się włosów często farbować. Pozostaję przy pasemkach i odrostach(jak C.K)

      Ja nie wiem, jak ja się przestawię na polski klimat, tego się najbardziej obawiam:)

      Usuń
  7. Również ostatnio farbowałam włosy.
    Ładna fryzurka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myślałam o zafarbowaniu włosów tylko nie bardzo mogę sie zdecydować na jaki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, pasuje Ci...całość na wielki plus...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana na wielki plus- bardzo dobrze Ci w tych wlosach :D

    Super wyglądasz :)
    Ajććć jak ja bym chciala, aby choć trochę było u nas chłodno i deszczowo, tymczasem skwar leje się z nieba, a ja wymiękam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Ja farbuję się już od dawna i miałam różne kolory, ale aktualnie pofarbowałą się na granatowa czerń ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń