sobota, 9 września 2017

09.09


Wykorzystuję jeszcze ciepłą pogodę i zakładam na siebie tylko lekkie ubrania. Nie mam jeszcze przesytu do letnich sukienek, ale tęskno mi już za ciepłym, wełnianym szalem szczególnie wieczorową porą, gdy czuję chłód na ramionach. Co prawda cieszę się na samą myśl, że już w wkrótce jesień do nas zawita, bo zaliczam się do tych osób, co bardzo lubią tę porę roku i jej melancholijne nastrajanie ducha, ale o klimacie jesiennym napiszę, gdy go poczuję.  Na razie trwam w ciepłej i słonecznej aurze i dostarczam organizmowi witaminę D.

*Mam na sobie lniane spodnie w paski z vintage shopu. Zdążyłam je obciąć i sfastrygować, a na maszynie przeszyję później, jak znajdę chwilkę wolnego czasu.
Dziś, to by było na tyle, nie chcę przynudzać, tak więc trzymajcie się ciepło i życzę mnóstwo pozytywnej energii.











19 komentarzy:

  1. Ciesz się ładną pogodą i korzystaj - ja już nie mam takiej możliwości, pogoda juz na to nie pozwala. Bardzo fajne spodenki masz i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze będzie ciepło w pl,,jestem tego pewna


      buziaki

      Usuń
  2. Super! Totalnie moja baja! Zainspirowałaś mnie! Mam podobne lniane, też w paseczki. Obetnę, bo leżą niechodzone któryś rok ✌ Jesień kocham, jak mroku u deszcze też. Ale ciągle czekam na letni wypad 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze letnie wypady są we wrześniu😉zabraliście syna ze sobą?

      Usuń
  3. Porcięta zachwyciły mnie już na instagramie. Zazdroszczę Ci tych vintage shopów :). W lupku za Chiny takich nie znajdę ;P.

    Liczę na ładną jesień. W październiku mam wreszcie urlop. Marzą mi się jesienne Bieszczady :)!!!

    Buziole :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zazdroszczę ciucholandów bo o wiele taniej niż w vintage shop-jeśli będę w pl z pewnością wybiorę się na zakupy

      ech, kochana zazdroszczę, mam nadzieję, że opowiesz jak było:)

      Usuń
  4. To z Ciebie taka jesienna melancholijna dziewczyna :), pasuje to do Twojej subtelnej urody :) Gatki super, piękna romantyczna bluzeczka. Bardzo podoba mi się całość :))) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, jestem-taka natura moja.

      ściskam moooocno:)

      Usuń
  5. U mnie się tak ochłodziło iż spotkałam pare osób w kurtkach zimowych, mam nadzieje że to nie koniec ciepełka. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, porcięta muszą być bardzo wygodne. Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te leżakowe czy może jeszcze inne w skojarzeniach szaraki pasiaki :)
    Twoje sandały będę wielbić do mojego końca, czyli jeszcze 100 lat :) Super natłok biżu :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasiaki my love
      sandłki moje też kocham, całe lato prawie w nich przechodziłam

      buziaki Olu

      Usuń
  7. Super to wymyśliłaś. U mnie jest chłodniej, ale zawsze można wyskoczyć w takich właśnie porciętach
    Pozdrawiam
    goodmorning73.blogspot.com
    zolza73.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, skarpety założysz lub rajtki i można biegać po mieście

      Usuń
  8. kocham te nonszalancje w twoim stroju
    pięknie jest
    jak lubię jesień to u mnie leje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo wyjdzie słońce i będzie pięknie- u nas jeszcze trwa lato

      Usuń
  9. szkoda że to już ostatnie słoneczne podrygi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te spodnie! I kolor i materiał 👌👌

    OdpowiedzUsuń