niedziela, 31 marca 2013

Bordo

Chciałam przeprosić za moją tygodniową nieobecność, ale zwyczajnie mnie zmogło, dopadła mnie wstrętna grypa. Siedziałam w domu i poddawałam się kuracjom leczniczym.Na szczęście, wszystko jest już ok, myślę sobie, że wiosna przyszła już na dobre. Czuję radość!!!







                                       
                               spódnica-pimkie
                                         butki-sholl
                                         

Dziś najprostsza zupa świata, ale jakże pyszna...

Krupnik w wersji wegetariańskiej
 
             Składniki:
2 litry bulionu warzywnego
1 marchewka
4-5 ziemniaków
100g kaszy jęczmiennej
kawałek selera
2 liście laurowe
4 suszone grzybki
2 ząbki czosnku
1 mała cebula
ziele angielskie
sól 
pieprz
pietruszka nać

Przygotowanie:
Warzywa myjemy i obieramy ze skórki. Marchewkę i selera ścieramy na tarce o grubych oczkach. Cebulę obieramy i kroimy na małe kawałki, podsmażamy na oleju. Ziemniaki obieramy i kroimy w kostkę. Wrzucamy do wody następnie kaszę, warzywa i grzybki. Gotujemy często mieszając. Przyprawiamy do smaku. Podajemy zupę posypaną pietruszką.


Muzycznie:
Peter Gabriel "Mercy Street" z genialną animacją

                                                                                                            

8 komentarzy:

  1. masz bardzo ciekawą fryzurkę!!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki, cieszę się, że Ci sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. super fryzurka, nie ma to jak dobrze pocieniowane włosy :) śliczna, uśmiechnięta z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj,obrastam w piórka!dzięki za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja fajna kurtka..zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie ! ;)

    OdpowiedzUsuń