sobota, 16 marca 2013

Wiem i chce

Niby nic szczególnego bo zwykłe jeansy, koszula w kratkę, katana dżinsowa i do tego białe trampki a jednak ten styl jest zawsze na czasie. Wygodny, luźny, w tym najlepiej się czuję.









  kotlety z cukinii i pieczarkami

Składniki:

2 cukinie
10 dkg pieczarek
1 cebula
3 jajka
ok. 6 łyżek mąki
koperek
sól
pieprz

Przygotowanie:
Cukinie myjemy, ścieramy na tarce, solimy, wrzucamy na sito by puściła sok. Następnie dodajemy drobno pokrojone pieczarki, usmażoną wczesniej cebulę, wbijamy jaja, wsypujemy mąkę, doprawiamy. Następnie  mieszamy składniki do uzyskania jednolitej masy. Kotlety smażymy na patelni z obu stron. No i tyle. Smacznego!


Muzycznie Jopkowo, genialna muzyka, wspaniała kobieta!


8 komentarzy:

  1. Luz przede wszystkim! :))
    Gdy tak patrzę na Twoją dżinsową katanę, to ogarnia mnie żal, że w przypływie zamroczenia jakiegoś wyrzuciłam swoją starą, a taka była fajna, wytarta i tyle ze mną przeżyła.. Szukam podobnej w sklepach, ale wszystko jakieś takie...mało klimatyczne.
    A w ogóle to doznałam olśnienia- bardzo kojarzysz mi się z Jody Foster, której urodę uwielbiam! :))
    Placki wszelkiego rodzaju czy to warzywne, czy mięsne( bo ja z tych mięsożernych jestem :) ) baaardzo lubię, więc mam nadzieję wkrótce skorzystać z Twego przepisu, niech tylko dorwę cukinię, jak przyjdzie na nią pora tu w pl. Bo Ty w Polsce nie mieszkasz, domyślam się ze zdjęć?
    Bardzo lubię Twojego bloga i życzę Ci powodzenia i dużej liczby obserwatorów! Buziaki, i dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moja katana jest bardzo wiekowa, sprana, powycierana, z dziurami na kołnierzu, ale to nie ważne,zauważyłam, że w sklepach można kupić cicuhy z dziurami bo to jest trendy-hehehe. Wiesz co rudka? poszukaj w Levisie, może tam znajdziesz klasykę katany.(moja jest z levisa).
      Kotleciki wypróbuj koniecznie bo są bardzo smaczne i lekkie. A co do Jodie Foster?-łoj,dalekko mi do niej, ale to miłe,że przypominam Ci tak świetną aktorkę.Acha, no i masz rację, aktualnie nie mieszkam w PL. Sciskam, pa

      Usuń
  2. p.s. oczywiście literówka się wkradła, miało być Jodie Foster, a nie Jody. wybacz, tak to jest jak czlowiek się spieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło Cię widzieć! Będę tu często zaglądać i podziwiać Twoje kolejne stylizacje oraz wypróbowywać Twoje przepisy :) Trzymam kciuki za popularność bloga. Niech się zwiększa z każdym dniem :) Całuję :* Ala...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Alu, to bardzo miłe. Tak, zagladaj częściej, moja piękna. Buziaki. pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw, jak i klimat na zdjęciach bardzo już wiosenny. :)
    Cukinię uwielbiam, koniecznie muszę wypróbować ten przepis, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka cool, znam, pamiętam! A czerwoną kieckę z lutego też chyba rozpoznaję?
    Uściski, tak trzymaj kochana!
    Halinka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!!!dziękuję za pamięć>Fajnie, że odwiedziłaś mojego bloga, jest mi nie zmiernie miło. Twoja opinia Halinko, jest dla mnie nie zmiernie ważna-Pozdrawiam Cię gorąco i ściskam.

    OdpowiedzUsuń