sobota, 20 lipca 2013

combinaison

Kombinezon o rozmiar za duży, kupiłam go bez przymierzania.
Wolę ciuch większy i luźniejszy, nie podkreslając swej figury. 
Lekki, zwiewny, przede wszystkim nie dopasowany, który nie krępuje ruchów. 


Odpowiada mi :
...styl chłopczycy, maskujący kobiece cechy fizyczne, nadając figurze smukłą, chłopiecą figurę.
I to wszystko, dzięki wspaniałej Coco Chanel. 

A tymczasem życzę pozytywnej energii na ten nadchodzący tydzień!
Ciao..



 











Proszę, obejrzycie ten genialny teledysk z jeszcze bardziej genialną muzyką. 
Audrey Tautou  piękna, urocza, przemiła aktorka. 


16 komentarzy:

  1. Ciuch cudny! A Ty taka opalona! Normalnie lubię bladość,ale letnią, urlopową porą, kiedy opalenizna jest nabyta podczas wojaży, to samej mi się chce już być pomizianej słońcem :D
    Piękne okoliczności przyrody i architektury u ciebie!!!!!

    Mam to samo - lubię luźno, maskująco, zwiewnie. Nie podoba mi się epatowanie "kobiecością". Taka ostentacja jest niewygodna i wcale nie seksowna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wystawiaj buźkę do słońca, przecież często zmieniasz okoliczności przyrody...na ostanim zdjęciu z potworkiem, zauważyłam, że już jesteś muśnięta słońcem, wcale nie taka blada!

      Właśnie, nic dodać mi nic ująć. Bardzo fajnie to podsumowałaś. Najważniejszy jest w tym wszystkim luz(w głowie też)!

      Usuń
    2. No nie, nie tak często, jakby się wydawało:) Ale już niedługo mam nadzieję wyruszyć w Drogę :D Oby, oby,oby, bo jeszcze nie wszystko dopięte na ostatni guzik...

      Usuń
    3. No to, życzę Ci aby wszystko się udało po twojej myśli...

      Usuń
  2. Świetny kombinezon i bardzo fajne tło do zdjęć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za odwiedziny, do następnego!

      Usuń
  3. Podobno najbardziej kusi to, co jest zasłonięte. I chyba coś w tym jest, bo w tym niby "niepodkreślającym" kombinezonie wyglądasz niezwykle kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm...chyba masz rację, to co zasłoniete bardziej pobudza wyobraźnię, niż to co jest odsłonięte. Dziękuję za tak piękny komplement, jest mi niezmiernie miło!

      Usuń
  4. Zgadzam się z Gabrielle, wyglądasz niezwykle kobieco!
    Bardzo lubię Twój styl, ten niewymuszony luz. Jesteś naturalna, a to co nosisz jest dla Ciebie jak druga skóra i to się liczy.
    Zachwycam się też torbą- świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku..., ale mi miło. Nic tak nie cieszy, jak szczery komplement od kobiety. Bardzo Ci dziękuję.

      Wiesz, że torbę, ktoś wyrzucił na śmietnik??? Jak ją zobaczyłam, to ją podniosłam i zabrałam. Takie rzeczy to unikaty.

      Usuń
  5. Kombinezon jest fantastyczny!!! Idealny wygodny ciuch na lato :D Torba świetna, nie pozbyłabym się jej, aż do zdarcia :D Zieleń i fiolet to kolorki, które ostatnio lubię łączyć, więc tym bardziej :D Teledysk po prostu mnie rozczulił!!! Z natury jestem romantyczką i lubię takie klimaty :D
    Pozdrawiam serdecznie z dzikich Sudetów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu jesteś w Sudetach? a niech mnie gęś kopnie, nie zaczęsto bywasz w górach? Nie no, żartuję, fajnie masz, że możesz tak często spędzać czas z rodziną, właśnie tam w Sudetach. Cudowne, Sudety, uwielbiam ponad wszystko polskie góry!!!Nie ma nigdzie takiego drugiego klimatu jak właśnie tam!

      Czekam na foto-relacje!

      Usuń
  6. Fajnie się prezentuje, ciekawy wzór. Także preferuję raczej luźniejszą odzież aniżeli 'obciślaki':)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luz i wygoda ponad wszystko!
      Obciślaki, są b. nie wygodne.
      Pozdrawiam

      Usuń