piątek, 13 września 2013

mala vida czyli guacamole

Uwielbiam guacamole ponad wszystko i dlatego chciałabym się z wami podzielić przepisem na tą wspaniałą przekąskę. Jeśli jej jeszcze nie znacie, to naprawdę polecam, warto spróbować!
Składniki:
2 duże avokado
0,5 cebuli
2 pomidory
sól
oliwa 2 łyżki stołowe

Przygootowanie:

Przekrawamy awokado na pół, wyjmujemy pestki i odkładamy na bok, nie wyrzucamy, gdyż  będą nam potrzebne. Następnie oddzielamy łyżką miąższ od skórki i wkładamy do miski. 
Cebulę i pomidora kroimy drobno w kostkę, przekładamy do naczynia, avokado rozdrabniamy widelcem. Na koniec wszystko ze sobą mieszamy z solą i oliwą. Pestki, które odłożyliśmy wczesniej dodajemy do guacamole po to by guacamole nam nie ściemniało(podobno to działa)
Podajemy z chipsami nachos...

Nie dodaję cytryny, gdyż zabija smak awokado, zresztą ten przepis pochodzi od meksykanina on również nie skrapia gauacamole cytryną.  Wszystko zalezy od smaku, jak kto woli.



Poniżej przedstawiam zdjęcia koszulki, którą dostałam od kolegi, mam jakąś manię ostatnio bo wszystkim moim t-shirtom obcinam rękawy






Gracias Adan!


                                         

11 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie próbowałam jeść awokado, a co dopiero mówić o przygotowaniu czegoś z niego! Ostatnio mam jednak poczucie, że omija mnie zbyt wiele ciekawych smaków, a Twój przepis nie wydaje się być zbyt skomplikowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Spróbuj, na pewno po tej przekąsce przekonasz się do guacamole!

      Usuń
  2. Dzięki za przepis, jak tylko dorwę avokado w Biedrnce, to zrobię! Fajny muz!!!! I fajne miasto w tle u Ciebie, jejjuuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie spróbuj, jest zajebiste w smaku! no i muza, bez nie dałabym rady:)

      Usuń
  3. Nie jestem fanką avocado...Ale, ale...Ty masz chyba moje buty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie niezwykłe danie meksykańskie, które warto spróbować, choć raz w swoim życiu;

      Sandałki mamy te same?...cieszę się bardzo, bo jestem z nich bardzo zadowlona, są wygodne!

      Usuń
  4. Aaaale koszulki! Genialne, a i mania obcinania im służy ;)
    A guacamole też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie, dzięki, że wpadłaś:)

      Usuń
  5. Ostatnio jestem fanką nieskomplikowanych przepisów. Jako przykładna Żona i Matka muszę się wykazać w kuchni, więc dzięki Ci za te ciekawe pomysły na smaczne i zdrowe jedzenie!!! Zastanawiam się jednak, czym można zastąpić chipsy? Osobiście nie przepadam, mężuś to i owszem, ale staram się go oduczyć (z opłakanym skutkiem) :D. Pieczywko powinno być ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Nie wiem, czy próbowałaś Nachos,ale są spoko w smaku, kukurydziane, które idelanie pasują do GUACAMOLE! Myślę, że pieczywko też będzie dobre, ale spróbuj koniecznie z NACHOS, przekonasz się sama, nie pożałujesz:)

      Usuń
    2. Widzisz ja tak się zacietrzewiłam na te chipsy wszelakie, że... nic o świecie nie wiem ;P. Dobra spróbuję :D

      Usuń