czwartek, 3 października 2013

debet

Szlak by trafił...człowiek tyra i ciągle brakuje mu kasy. Jestem na debecie, nie wiem kiedy to minie, nie chcę tego rozkminiać, bo tylko się wkurzam. Ważne, że starcza na drobne przyjemności, chociażby butelka dobrego wina. 

Nic tam, do rzeczy, dziś post o szmatkach-spodenki w kratkę, które przyodziałam są bardzo wiekowe jak  te trampki na zdjęciu. Co prawda tego nie widać, ale tak jest, wypłowiałe i trochę naznaczone czasem, ale cóż zrobić, bardzo je lubię i na pewno ich nie wyrzucę, w każdym razie nie teraz. W koszulce z Ironami już kiedyś się prezentowałam a ramoneskę zakupiłam w zaZe.

No to, Trzymajcie się!













Spójrz mi prosto w oczy i powiedz, że to nieprawda!

Kto pamięta Aptekę? 










15 komentarzy:

  1. 4 fota- mistrzostwo!
    zajebiście wyglądasz Ważka w tych wiekowych portkach. wiadomo:wiekowe- najlepsze.
    i lubię Cię bardzo bez grzywki :D ( choć z grzywką też, oczywiście).
    a debety.. każdy z nas ma jakieś, mniejsze czy większe, ale są i dręczą. Grunt by cieszyć się tym co najważniejsze- czyli zdrowiem i prawdziwymi przyjaciółmi.
    pzdr!
    (ps. fajny ten Twój żółtooki kocior! mrrrr! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówisz...cieszę się codziennie, żem zdrowa i dookoła przyjaciele...długi, brak kasy, nie ważne!

      A tu cię zdziwię, gdyż Do fryzjera się wybieram już nie długo:) Za długie te włosiska...
      Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  2. oj kochana, czadersko wyglądasz <3 krata rządzi:-) Oddaj trampki :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto pamięta Aptekę??? Ja! Starą, dobrą, ujaraną :D
    Ecie pecie na debecie, takie życie, no.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to żółwik Sivka, jest nas dwie:)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twój styl! W tym zestawie najbardziej przypadła mi do gustu czarna kurteczka :)
    A Twój kot jest po prostu pzecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Iwan i Kawa są prze- kotami!...chyba zmienię tematykę bloga na: żywot koci Iwana i Kafki w XXIw

      Usuń
  5. No i zapomniałam Ci napisać! Właśnie wróciłam z pierwszego dnia na studiach :) Mój rok liczy całe 10 osób, więc jest bardzo kameralnie i sympatycznie :) Ale już czuję, że to nie będą łatwe studia (zwłaszcza, jeśli chodzi o łacinę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzisz sobie bo jesteś bardzo mądrą i ambitną dziewczynką. Swoją drogą ten twój kierunek musi być b. interesujący, Wczytuję się w twojego bloga z wielkim zainteresowaniem, sporo sie można dowiedzieć..

      Usuń
  6. Ha!!! Uwielbiam Twoje przemiany!!! Raz dziewczyna w powiewnej sukience, raz chłopczyca w kraciastych portkach i super trampolkach!!! Świetne zdjęcia :D
    P.S. Zazdroszczę pogody. W Polsce zrobiło się tak przeokropnie zimno, że odechciewa mi się blogowania!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się tutaj też powolutku klimat się zmienia. Głowa do góry!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ma drugiego, identycznego, kota jak Iwan! Nie zgadzam się pani Ewo.

      Usuń
  8. Jaaaki rockowy look! Wyglądasz IDEALNIE! Wiekowe portki rządzą!
    A kasa... Eh, wiem coś o tym, ciągle coś i ciągle na coś potem brakuje. Życie, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń