sobota, 9 stycznia 2016

Mediolan

 
Zdaje mi się, że to już ostatnia Nasza wycieczka przed porodem. Z takich okazjonalnych wyjazdów nie lubię rezygnować, nawet wtedy kiedy człowiek bardzo szybko się męczy a zwiedzanie po dwóch godzinach daje w kość, ale zagryzam zęby i pomalutku przemierzam nowe miejsca. Tym razem miałam okazję spotkać się z najbliższą rodziną właśnie w Mediolanie.
Uwaga, jeszcze trwa promocja w Ryanairze na tanie bilety.
No jak, miałam przepuścić taki wyjazd?
 

 


 


 
 
 
 
 


8 komentarzy:

  1. Pięknie! Wasze dziecko na pewno będzie kochać podróże, inaczej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że również zaszczepimy tę pasję w dziecku:)

      Usuń
  2. piekne miejsce, tramwaj podswietlany mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)!!!
    Z maluchami tez fajnie sie podrozuje :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna ta katedra! Robi wrażenie! A na kiedy masz termin?
    Wiosną będziecie podróżować już we trójkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby na 20.02, ale ja i lekarz twierdzimy, że urodzi się wcześniej.
      Nie mogę się już doczekać:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam niedawno w Bergamo, skąd do Mediolanu rzut beretem. Jak na pięciodniowy pobyt, plan wyjazdu mieliśmy napięty do granic. Początkowo na liście znajdował się też Mediolan, który został skreślony przez opinie tych, którzy tam byli - że niby nic, tylko sklepy. Dobrze, że do Bergamo loty tanie to sobie wyskoczę kiedyś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń