środa, 5 października 2016

powakacyjny post z kraju



No i tak.
Wakacje minęły w Polsce tak szybko, że nawet nie spostrzegłam, że już jesień nadeszła. Ech, było bardzo miło, rodzinnie, ciepło i bardzo intensywnie. Odwiedziliśmy z synkiem najbliższą rodzinę i zapragnęliśmy powrotu do kraju. Wszystko się zmienia na lepsze i bardzo mnie to cieszy. W rezultacie poziom życia w kraju nie odbiega już od warunków krajów południa Europy, widać to gołym okiem u moich przyjaciół i znajomych. Cieszę się, że większość znajomych jest zadowolona. Co prawda, nigdy nie wyjechałam z kraju z powodu niskich zarobków, czy braku pracy, ale bardziej chodziło mi o doświadczenie i przekonanie się czy sobie poradzę i czy się sprawdzę. Jednak po kilku latach na  emigracji, uświadomiłam sobie, że brakuje mi na co dzień bliskości i kontaktu ze swoimi.
Co z tego wyniknie, nie wiemy. Jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja. Dajemy sobie jeszcze czas.













12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz. A tak serio dobrze jest tam, gdzie dobrze się czujemy niezależnie od kraju, miejsca. Jesteśmy kosmopolitami. Maluszek przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze przemyśl powrót, przynajmniej dopóki mamy taki rząd, jaki mamy ;)
    Jakie jaśniutkie włosy ma Twój synek! Na marginesie to kawał chłopaka już z niego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, ja tam uważam, że politycy i cała ta polityka nie ma ŻADNego wpływu na moje szczęście. Psioczenie na nich, nic tu nie da. Ale rozumiem Twoje obawy.

      No, a ile je, to matko boska, sama nie wiem gdzie mu to się wszystko mieści. Włosy takie jaśniutkie ma po mamusi, też miałam takie jak się urodziłam, ale potem naturalnie ściemniały.

      Usuń
  3. Ale sliczniutki ten Twoj bobasek :)!!! Po mamusi :D!!!
    Ciesze sie, ze myslicie o powrocie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo, jaki fajny chłopocek! Buziak od ciotki Sivki :*

    Wracajcie, tu potrzeba fajnych ludzi.

    A odzienie Twoje se kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:)

      Stwierdzam, że my Polacy jesteśmy mega super ludźmi.

      Buziaki dla ciotki Sivki, też:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ te dzieci szybko rosną! Fajnego macie synka!

    OdpowiedzUsuń