czwartek, 10 listopada 2016

MłodY jęCzMień

 
Kiedyś parę lat temu napiłam się tego specyfiku w Czechach, w Polsce jeszcze nie był tak popularny. Chciałam go wtedy kupić, ale niestety nie był dostępny na rynku. A teraz to nawet w lidlu można go dostać. Będąc w Polsce zaopatrzyłam się w dwa opakowania.
Młody jęczmień zwany zieloną krwią, piję dwa razy dziennie na wspomaganie oczyszczenia organizmu z toksyn. Powoduje uczucie sytości wypity 20min przed jedzeniem. Zawiera moc witamin, aminokwasów i minerałów, dzięki niemu poprawiła mi się cera, ogólnie wzmocniły paznokcie i włosy. Na mnie działa, zadowolona jestem i żałuję, że więcej nie kupiłam.
 
 

4 komentarze:

  1. Ooo, u mnie w sklepie polskim jest i cala seria produktow tej firmy, ale nie wiem " z czym to sie je" wiec nie kupuje, a wiem ze zdrowo...moze sprobuje i ja, bo mam problemy z trawieniem...i cera, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się kiedyś na kupnem tego jęczmienia, zwłaszcza że z produktów tej firmy korzystam. Teraz wiem, że kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta herbatka i szczerze Ci powiem, że nie wiedziałam, że jest coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, to ja też muszę zacząć go pić. Włosy i paznokcie mam w ruinie. Słaba też jestem tej jesieni wyjątkowo. Trzeba się ratować, bo nie dotrwam do wiosny ;).

    OdpowiedzUsuń