czwartek, 24 listopada 2016

porządki w szafie u faceta

 
 
Ostatnio zajrzałam do szafy mojego pana w poszukiwaniu luźnych ubrań i proszę bardzo, jak na życzenie, znalazłam całkiem fajną koszulę flanelową z kapturem, którą dostał ode mnie pod choinkę, dokładnie 5lat temu.
A że nam się troszeczkę przytyło(wolę wersję, że metabolizm już nie taki, jak kiedyś)i jego odzież jest zbytnio do niego dopasowana, wobec tego dostałam pozwolenie, że mogę ją przygarnąć do mej szafy. I bardzo dobrze, bo się w niej zakochałam.
 
Kratostany uwielbiam a zwłaszcza z ciepłej flanelki, idealne na zimowe pory, ciepłe, ogrzewają, tak jak lubię.
To tak inspirująco radzę zajrzeć do szafy swojego mężczyzny. Często faceci chowają po kątach fajne odzienie, zapominając co mają w szafie. 
 
 
 

 







6 komentarzy:

  1. Mój ma takie rewelacyjny sweter, który bym mu czasem podkradła, ale mi nie pozwala, sam go nosi ;)
    Twoja flanela super, ale spodnie są totalnie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skradnij go.
      Gacie wiekowe.
      Dziękuję

      Usuń
  2. A rzeczywiście, bardzo Ci ta koszula pasuje :))
    Ja swojemu już kilka bluz podkradłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Misiek jest ode mnie dwa razy większy ;)!!! Jednak swetrzysko z łosiem dałam mu radę zaiwanić ;P. Niestety sweter przepadł, nikt nie wie co się z nim stało (muszę zrobić generalne porządki w swojej szafie ;)).
    Świetna ta flanelka. Idealnie pasuje do Twojego stylu. Portaski tez super :)!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula pasuje ci jak ulał i naprawdę super się komponuje z resztą ciuchów. Mój niestety nie ma zbędnych koszul:/

    OdpowiedzUsuń