niedziela, 15 stycznia 2017

mĘsKi płAsZcz


 W tym roku omijają mnie wyprzedaże i wcale z tego powodu nie narzekam. Czasami zdarza się, że zajrzę na chwilę do mojego ulubionego Vintage Shop, gdzie całkiem niedawno znalazłam dla siebie płaszcz męski, bardzo wygodny, ostatnio jeden z moich ulubionych zimowych okryć wierzchnich. 

W tym sezonie, brakuje mi  jedynie czarnej, wełnianej czapki robionej przeze mnie na drutach. Niestety, będę musiała poczekać do przyszłej zimy i może latem, w końcu uda mi się znaleźć wolną chwilę, by zadziałać w tym kierunku.








12 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, ale na Tobie wszystko leży idealnie... Jak Ty to robisz? ;))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie wszystko na mnie leży idealnie,uwierz mi, przede wszystkim wybieram proste, wygodne, luźne ciuchy często o numer lub dwa za duże, ostatnio nawet sięgam po ubrania mojego pana. Im mniej koncentruje się na tym jak wyglądam,tym bardziej czuję się swobodnie w swojej skórze.
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Bardzo fajne połączenie:) I jak zwykle kwitnąco się prezentujesz:)
    Ja miałam nie kupować, ale oczywiście: sklepy internetowe poszły w ruch i oszczęności (choć bardzo skromne) topnieją w oka mgnieniu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale. Ja postanowiłam nie dać się wciągnąć w wydywanie pieniędzy, szczególnie z początkiem nowego roku. Od kiedy sięgam pamięcią, styczeń i luty to dla mnie dosyć ciężkie miesiące, no i musimy jakoś je przetrwać.
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Ja wyprzedaże już od jakiegoś czasu omijam szerokim łukiem. W tym roku miałam w planach zakupić jedynie klasyczne ciemne jeansy, ale na razie nic szczególnego nie mogę znaleźć.

    Płaszcz mistrzowski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz - kolor i fason. Nigdy bym nie powiedziała, że to męski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz - kolor i fason. Nigdy bym nie powiedziała, że to męski. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk super jest!!! Znalazłam podobny w lumpku i nosiłabym go na okrągło, gdyby nie ten przejmujący mróz!!! Zazdroszczę Ci tej lekkiej zimy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszczyk! Bardzo kobiecy ten męski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz pierwsza klasa i masz te buty, które bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja stylóweczka :-) Piękna kolorystyka i luz emanujący od Ciebie :-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń