środa, 3 maja 2017

coDzienna PielęGnacjA sKóRy




Dziś pierwszy raz o moich kosmetykach, które stosuję na co dzień. Nie są to żadne nowości, ani super markowe kosmetyki, ale jeśli chodzi o mnie, to w zupełności mi odpowiadają, są skuteczne, pielęgnują skórę a przede wszystkim są tanie i dobre. Tak jak wspominałam wcześniej, najważniejsze dla mojego ciała jest to, co dostarczam od wewnątrz, wyznaję zasadę jestem, tym co jem.

Do cery:

1.płyn miceralny, dziś u mnie jest to Garnier, ale muszę przyznać, że lubię zmieniać marki

2. krem nawilżający Barwa Siarkowa, antybakteryjny krem matujący, dla mnie krem bajka do cery tłustej i mieszanej. Krem ogranicza wydzielanie sebum, nadając skórze matowe wykończenie na wiele godzin. Stosuję go od 15 lat i nie zamieniłabym go, na żaden inny. Zamawiam  bardzo często do Francji a gdy już moja skóra nie co się wysuszy, to wtedy mam zamiennik z Himalaya krem uniwersalny kojąco-osłaniający na dzień

3. krem odżywczy Himalaya, stosuję na noc, doskonale odżywia moją skórę. Lubię nakładać grubą warstwę.







8 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale jestem na etapie uzupełniania zapasów, więc wezmę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie kremem Himalaya, przydałby mi sie taki na noc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Himalaya nie znam, płyny micelarne owszem i lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn miceralny stosuję identyczny, z kremami mam zawsze problem, bo mam strasznie suchą i wrażliwą cerę. Muszą dobrze nawilżać, abym nie czuła nieprzyjemnego sciągnięcia. Teraz mam z Tołpy. Jest niezły, ale nie rewelacyjny.

    Ciekawa jestem kremu Himalaya. Muszę go kupić :)!!!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym co piszesz o jedzeniu to 100% prawda! Zgadzam się i też wyznaję tą zasadę a kosmetyki nie muszą być super markowe, najważniejsze żeby nam odpowiadały:) Dla mnie najlepszy kosmetyk to olej kokosowy i nie zmieniłabym go na inny super hiper;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Himalaya miewałam do tej pory tylko mydła (rewelacyjne). Innych ich produktów u mnie na wsi brak ;) Płyn micelarny też teraz mam z Garniera, ale z innej serii. Ta Barwa Siarkowa mnie ciekawi. Gdzieś mi się obiła o uszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem z barwy najlepszy do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej, jeśli masz suchą to raczej nie polecam😉

      Usuń
  7. Nie znam tych kremów Himalaya. Ta Barwa Siarkowa to brzmi fajnie do cery tłustej i z wypryskami. Z Garniera mam taki płyn myjący do twarzy z pompką w niebieskim opakowaniu i jest mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń