środa, 24 maja 2017

flOweR poWer

 
Kolejna wiosna, kolejne desenie w kwiaty. Pozwalam sobie o tej porze roku na kolory i kwiaty nie tylko w domu i na balkonie, ale właśnie na tkaninie. Uwielbiam tylko kwiaty naturalne, nie mam  swojego ulubionego gatunku, bo każdy kwiat jest inny i niepowtarzalny. Kocham je za ich delikatność, za zapach i za ich piękną barwę. Pielęgnowanie roślin daje mi radość, a przebywanie wśród nich bardzo relaksuje przeważnie o poranku, kiedy piję kawę na balkonie. Rozmawiam z nimi, kiedy je podlewam i pielęgnuję. Wierzę, że rośliny miewają swoje humory.
A Wy, lubicie pielęgnować rośliny?
 
 
 
sukienka-dzień dobry 
 
 







 

16 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :) Ja osobiście nie wyobrażam sobie życia bez roślin. Nie mam dużego pola do popisu u siebie przed apartamentem, ale za to w domu mam mnóstwo kwiatów doniczkowych :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności Ty moje :)!!! Pięknie Ci w tej sukience, a plener jeszcze bardziej podkreśla Twoją urodę!!! Cudownie macie na Lazurowym Wybrzeżu :)!!!

    Ekspertem od roślinności w naszym domu jest Misiek. Właśnie obsadził cały balkon ziółkami :)!!!! Czekam aż wykiełkują.... zieleni nigdy dość :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Twój Misiek to skarb:)

      Na fotach widzisz tylko plusy, ale i też są minusy. Czasami mam ochotę spakować walizki i wyjechać, gdzieś dalej.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz, Elunqo :-)

    Ja sobie niedawno sprawiłam cztery ciekawe sukulenty. Nawet wyprowadzam je na spacer do ogródka, bo one lubią słońce, a na oknie w domu mają go za mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzw, rośliny dla zapominalskich stały się ostatnio bardzo popularne i wcale się nie dziwię(sama posiadam dwie sztuki)nie wymagają specjalnej pielęgnacji, ani nie trzeba je często podlewać.
      Pani Ewo, u mnie dają radę rosnąć w cieniu.

      *dziękuję

      Usuń
  5. Kwiaty cieszą oką. I nos zapachami :) I Ty widokami i sukienką. Ale bym tam zaległa na tych kamieniorach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna, bardzo ładne zdjęcia masz na blogu, aż chce się oglądać! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, piękne zdjęcia!!! Wyglądasz ślicznie, tak bardzo wakacyjnie. Nie za bardzo potrafię opiekować się roślinkami, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię kwiatowe motywy :) U mnie w domu ostatnio doniczkowiec miał niezły humorek ! A tak pięknie mi wyrósł i coś mi się zaczął buntować. Miał odżywki i też mu się coś nie podobało. Przsadziłam go do większej doniczki i dosypałam ziemi, narazie jakby się uspokoił mam nadzieję ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetna, pięknie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń